Home Viral The Melvins Perli Butik Viral Di Live, Bengang Masih Tiada Kata Maaf

The Melvins Perli Butik Viral Di Live, Bengang Masih Tiada Kata Maaf

178
0

Tular di aplikasi Tiktok apabila Syida Melvin yang merupakan adik beradik kepada Syatilla Melvin mula memerli sebuah butik viral.Hal ini kerana telah timbul kontroversi beliau bersama adik beradik beliau yang lain yang pergi ke sebuah butik yang mempunyai peraturan yang tidak masuk akal. Cubaan perli dari beliau membuatkan ramai peminat mula memberikan pendapat berkenaan isu tersebut.

Menurut daripada perkongsian live beliau, beliau berkongsikan rekaan pakaian mewah di bilik beliau yang dihasilkan oleh pereka yang terkenal iaitu Rizman Ruzaini. Rekaan tersebut diletakkan di dalam almari kaca dan disimpan rapi. Namun adik beradaik beliau cuba memerli butik viral tersebut dengan bertanyakan syarat untuk melihat bilik kepunyaan Syida Melvin.

Hal ini boleh ditonton di :

https://vt.tiktok.com/ZSFRBGJ2b/

Namun begitu orang ramai membanjiri diruangan komen dengan menyatakan bahawa tindakan yang dilakukan oleh The Melvins itu membuatakan ramai yang geli hati. Berikutan itu masih tiada sebarang kenyataan dari butik viral tersebut berkenaan isu tersebut dan semoga hal ini dapat diselesaikan dengan baik.

Perhatian : Pihak kami tidak bertanggungjawab keatas komen komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir dahulu sebelum menulis komen anda disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

Jangan lupa komen yang baik baik

Sumber dari tiktok dan Instagram

Previous article“Kdrama Pon Tak Gini..”- Cara Syukri Yahaya Curang Dalam Drama Buka Mata Para Isteri
Next article“Saya Nervous Teruk..”- Bella Astillah Akui Masih Kekok Dgn Tokti, Tak Sangka Ini Puncanya

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here