Home Viral “Kdrama Pon Tak Gini..”- Cara Syukri Yahaya Curang Dalam Drama Buka Mata...

“Kdrama Pon Tak Gini..”- Cara Syukri Yahaya Curang Dalam Drama Buka Mata Para Isteri

94
0

Tular di aplikasi Tiktok apabila seorang wanita berkongsi satu adegan drama dalam Sooka Apps iaitu Layang layang perkahwinan dimana lakonan dari Syukri Yahaya yangsering curang dengan isterinya. Cara yang digunakan untuk curang itu membuatkan para isteri buka mata untuk memeriksa telefon para suami.

Menurut dar iadegan drama tersebut, Syukri Yahaya yang memgenag watak utama dalam drama tersebut berlaku curang dengan menggunakan satu aplikasi yang tidak masuk akal iaitu Excel Sheet. Jelas dalam drama tersebut beliau mampu melindungi perbuatan curang itu daripada isteri beliau.

Hal ini boleh ditonton di :

https://vt.tiktok.com/ZSFdEVw9K/

Namun begitu orang ramai membanjiri diruangan komen dengan menyatakan bahawa para lelaki kini semakin bijak dalam mencari cara untuk berlaku curang. Namun begitu drama tersebut memberi impak yang besar kepada semua untuk lebih berwaspada dalam menjaga hubungan suami isteri di waktu yang akan datang.

Perhatian : Pihak kami tidak bertanggungjawab keatas komen komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir dahulu sebelum menulis komen anda disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

Jangan lupa komen yang baik baik

Sumber dari tiktok dan Instagram

Previous article“Saya Boleh Jaga DSV..”- Audio ‘Minta Bela’ CikB Viral, Netizen Terkejut Lepas Dengar
Next articleThe Melvins Perli Butik Viral Di Live, Bengang Masih Tiada Kata Maaf

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here