Home Viral “Saya Boleh Jaga DSV..”- Audio ‘Minta Bela’ CikB Viral, Netizen Terkejut...

“Saya Boleh Jaga DSV..”- Audio ‘Minta Bela’ CikB Viral, Netizen Terkejut Lepas Dengar

194
0

Tular di aplikasi Tiktok apabila anak kepada ahli perniagaan terkenal iaitu Cikb berkongsikan satu audio dari Instagram milik beliau berkenaan telatah pelajar SPM yang sanggup berkata demikian kepada beliau. Namun tindakan beliau untuk berkongsi hal tersebut membuatkan ramai menyatakan bahawa pelajar tersebut terlalu gugup untuk menjalani peperiksaan SPM pada tahun ini.

Menurut audio tersebut. pelajar tersebut menyatakan kepada CikB jika beliau gagal dalam SPM, beliau sanggup menjaga DSV dan hal ini membuatkan CikB memberikan komen dengan menyatakan bahawa pelajar tersebut persis dengan teman rapatnya yang dikenali sebagai ‘Mierul Aiman’.

Hal ini boleh ditonton di :

https://vt.tiktok.com/ZSFdTBEc8/

Namun begitu orang ramai membanjiri diruangan komen dengan menyatakan bahawa pelajar tersebut mengambil cara yang mudah untuk terus hidup. Namun hal ini mencuit hati masyarakat kerana audio tersebut jelas menunjukka kegusaran pelajar SPM dalam menduduki peperiksaan SPM yang kini sedang berlangsung.

Perhatian : Pihak kami tidak bertanggungjawab keatas komen komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir dahulu sebelum menulis komen anda disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

Jangan lupa komen yang baik baik

Sumber dari tiktok dan Instagram

Previous articleJalaluddin Hassan Kena ‘Roasted’ Dgn Mak Jenny Buat Ramai Tak Kering Gusi
Next article“Kdrama Pon Tak Gini..”- Cara Syukri Yahaya Curang Dalam Drama Buka Mata Para Isteri

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here