Home Viral Jalaluddin Hassan Kena ‘Roasted’ Dgn Mak Jenny Buat Ramai Tak Kering Gusi

Jalaluddin Hassan Kena ‘Roasted’ Dgn Mak Jenny Buat Ramai Tak Kering Gusi

133
0

Tular di aplikasi Tiktok apabila ibu kepada sepada seorang penyanyi iaitu Nubhan yang dikenali sebagai Mak Jenny berada di dalam sebuah rancangan bersama Dato Jalaluddin Hassan. Rancangan tersebut menjadi perhatian ramai apabila adegan lucu antara mereka secara spontan itu membuatkan ramai tidak kering gusi.

Menurut apa yang berlaku di dalam rancangan tersebut, mereka bermain teka teki dan mengharapakan Mak Jenny untuk menjawab segala soalan yang diberikan oleh Jalaluddin Hassan. Namun telatah Mak Jenny yang sering memberikan punchline yang melucukan itu membuatkan rancangan tersebut mencari satu rancangan yang menghiburkan.

Hal ini boleh ditonton di :

https://vt.tiktok.com/ZSFd3r1Bj/

Namun begitu orang ramai membanjiri diruangan komen dengan menyatakan Mak Jenny mampu menjadi penghibur semua dengan punchline beliau yang begitu kelakar. Namun begitu ramai mengungkapkan bahawa rancangan tersebut dapat memberikan memori terindah buat Nubhan dengan ibu beliau dan semoga keakraban ibu dan anak ini semakin akrab di waktu yang akan datang.

Perhatian : Pihak kami tidak bertanggungjawab keatas komen komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir dahulu sebelum menulis komen anda disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

Jangan lupa komen yang baik baik

Sumber dari tiktok dan Instagram

Previous article“Tergamak Korang Ye..”- Che Ta Sound Netizen Lepas Kantoi Muka Tanpa Makeup Di Tiktok
Next article“Saya Boleh Jaga DSV..”- Audio ‘Minta Bela’ CikB Viral, Netizen Terkejut Lepas Dengar

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here