Home Viral “Tergamak Korang Ye..”- Che Ta Sound Netizen Lepas Kantoi Muka Tanpa Makeup...

“Tergamak Korang Ye..”- Che Ta Sound Netizen Lepas Kantoi Muka Tanpa Makeup Di Tiktok

133
0

Tular di aplikasi Tiktok apabila Rozita Che Wan yang merupakan artis terkemuka tanah air mula bersuara dengan memuatnaik satu klip untuk menyatakan bahawa beliau berasa aneh apabila peminat beliau menyatakan rupanya tanpa makeup menyerupai Dato Seri Vida dan Sajat.

Menurut apa yang dibicarakan oleh CheTa, beliau hanya mencari sumber rezeki di live tiktok dan pada saat itu beliau tidak sempat mengoleskan alat solek beliau namun beliau tidak sangka para peminat mula menyuarakan bahawa mereka terkejut melihat rupanya yang tiada sebarang solekan.

Hal ini boleh ditonton di :

https://vt.tiktok.com/ZSFdcLwBW/

Namun begitu orang ramai membanjiri diruangan komen dengan menyatakan wajah beliau kelihatan begitu muda ketika tidak bersolek dan ramai menginginkan beliau untuk tidak bersolek terlalu tebal. Namun begitu rupa beliau yang dikatakan persis DSV dan Sajat itu membuatkan ramai geli hati apabila beliau berleter tidak puas hati gara gara perihal tersebut.

Perhatian : Pihak kami tidak bertanggungjawab keatas komen komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir dahulu sebelum menulis komen anda disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

Jangan lupa komen yang baik baik

Sumber dari tiktok dan Instagram

Previous article“Tempat Awam Pon Jadi..”- Aksi Manja Hael Husaini Dan Nabila Razali Curi Perhatian Ramai
Next articleJalaluddin Hassan Kena ‘Roasted’ Dgn Mak Jenny Buat Ramai Tak Kering Gusi

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here