Home Viral “Tempat Awam Pon Jadi..”- Aksi Manja Hael Husaini Dan Nabila Razali Curi...

“Tempat Awam Pon Jadi..”- Aksi Manja Hael Husaini Dan Nabila Razali Curi Perhatian Ramai

218
0

Tular di aplikasi Tiktok apabila sepasang artis yang dikatakan berkawan rapat iaitu Hael Husaini dan Nabila Razali curi perhatian netizen. Hal ini kerana aksi manja mereka di sebuah majlis membuatkan ramai tertanya tanya kerana Nabila yang merupakan penyanyi cemburu itu sudah pun berstatus isteri pada ketika itu.

Menurut komen netizen,Haael Husaini yang gemar bergossip bersama Nabila itu seakan akan sedang bercumbuan namun mereka hanya berbisik dalam keadaan yang mencurigakan. Namun begitu para peminat gemar melihat keakraban sahabat itu kerana mereka sudah bertahun tahun berkawan.

Hal ini boleh ditonton di :

https://vt.tiktok.com/ZSFdvSGcW/

Namun begitu orang ramai membanjiri diruangan komen dengan tanda tanya dimanakan suami Nabila Razali dan tidak berasa cemburukah dengan tindakan sang isteri pada ketika itu. Apa apa pun para peminat mendoakan yang terbaik buat mereka semoga keakraban persahabatan mereka kekal di waktu akan datang

Perhatian : Pihak kami tidak bertanggungjawab keatas komen komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir dahulu sebelum menulis komen anda disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

Jangan lupa komen yang baik baik

Sumber dari tiktok dan Instagram

Previous article“Anuar Zain Dah Rosak..”- Ryan Bakery Asah Bakat Baru Anuar Zain Buat Ramai Tak Sangka
Next article“Tergamak Korang Ye..”- Che Ta Sound Netizen Lepas Kantoi Muka Tanpa Makeup Di Tiktok

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here