Home Viral “Anuar Zain Dah Rosak..”- Ryan Bakery Asah Bakat Baru Anuar Zain Buat...

“Anuar Zain Dah Rosak..”- Ryan Bakery Asah Bakat Baru Anuar Zain Buat Ramai Tak Sangka

281
0

Tular di aplikasi Tiktok dari Nona mampu mencuri perhatian netizen apabila ramai terkejut dengan bakat baru Anuar Zain yang boleh gelak ketawa bersama Ryan Bakery. Gelagat tersebut membuatkan ramai tidak kering gusi apabila Anuar Zain mampu membuatkan ramai ketawa dengan reaksi spontan beliau ketika bertemu Ryan Bakery.

Menurut komen netizen, Anuar Zain yang sering serius dalam menjaga imej dan penampilan membuatkan ramai tak sangka beliau mampu memberikan aksi yang kelakar secara spontan . Hal ini kerana baru baru ini timbul isu Anuar Zain yang lantang bersuara berkenaan dengan seorang artis tempatan.

Hal ini boleh ditonton di :

https://vt.tiktok.com/ZSFdx2jdy/

Namun begitu orang ramai membanjiri diruangan komen dengan ucapan tahniah kerana memperoleh anugerah dalam majlis Nona baru baru ini. Apa apa pun para peminat mendoakan yang terbaik buat mereka supaya dapat menjadi idola pada para peminat di waktu yang akan datang.

Perhatian : Pihak kami tidak bertanggungjawab keatas komen komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir dahulu sebelum menulis komen anda disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

Jangan lupa komen yang baik baik

Sumber dari tiktok dan Instagram

Previous article“Muka Dah Berkedut Pon Masih..”- Fesyen Kain Kafan Nora Danish Tarik Perhatian Ramai
Next article“Tempat Awam Pon Jadi..”- Aksi Manja Hael Husaini Dan Nabila Razali Curi Perhatian Ramai

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here