Home Viral “Muka Dah Berkedut Pon Masih..”- Fesyen Kain Kafan Nora Danish Tarik Perhatian...

“Muka Dah Berkedut Pon Masih..”- Fesyen Kain Kafan Nora Danish Tarik Perhatian Ramai

129
0

Tular di sosial media milik Nora Danish apabila beliau memuatnaik foto terbaru milik beliau mengenakan satu pakaian yang mengundang kontroversi ramai. Beliau yang kini sudah semakin berusia membuatkan orang ramai mula terkejut melihat garisan halus pada kulit wajahnya.

Beliau yang kini bahagia dengan kehidupan beliau dan gemar akan fesyen terkini itu membuatkan netizen mula memberikan komen bahawa beliau mengenakan fesyen ‘kain kafan’ dan terlalu terbuka. Namuin hal ini tidak mematahkan semangat beliau untuk terus berfesyen di masa akan datang..

Hal ini boleh ditonton di :

 

View this post on Instagram

 

A post shared by NaOra Daishi (@noradanish)

Namun begitu orang ramai terkejut melihat pantulan cermin pada foto yang dimuatnaik kerana melihat wajah Nora Danish yang semakin berusia. Apa apa pun para peminat mendoakan yang terbaik buat beliau dan semoga dapat menerima hidayah yang sempurna.

Perhatian : Pihak kami tidak bertanggungjawab keatas komen komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir dahulu sebelum menulis komen anda disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

Jangan lupa komen yang baik baik

Sumber dari tiktok dan Instagram

Previous article“Stop Panggil Bibik..”- Zahirah Macwilson Letak Caption Panas, Si Ayah Beri Respons Di Komen
Next article“Anuar Zain Dah Rosak..”- Ryan Bakery Asah Bakat Baru Anuar Zain Buat Ramai Tak Sangka

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here