Home Viral “Stop Panggil Bibik..”- Zahirah Macwilson Letak Caption Panas, Si Ayah Beri Respons...

“Stop Panggil Bibik..”- Zahirah Macwilson Letak Caption Panas, Si Ayah Beri Respons Di Komen

317
0

Tular di sosial media milik Zahirah Mcwilson yang merupakan seorang artis terkemuka dan berdarah kacuk itu memuatnaik satu klip beliau memperagakan pakaian jenama terkenal. Klip tersebut menjadi tarikan peminat beliau kerana penampilan beliau yang seakan akan Gigi Hadid.

Beliau kini sedang mengandung anak beliau yang kedua namun baru baru ini kecoh dengan kontroversi beliau yang dipanggil bibik oleh seorang artis. Namun hal ini tidak menjatuhkan beliau malah memberi sermangat kepada beliau untuk terus menjadi karyawan,isteri dan ibu terbaik buat keluarga dan peminat beliau. Berikutan itu, ayah beliau Mc Wilson menyokong puteri kesayangannya dengan memberikan komen yang positif kepada Zahirah.

Hal ini boleh ditonton di :

Mengikut klip yang dimuatnaik, beliau meletakkan satu caption yang cukup panas dengan menyatakan “stay on your own lane”.Kenyataan itu disokong penuh oleh para peminat beliau dan berharap agar kontroversi ini tidak berulang dan ramai berharap agar semua hentikan memanggil artis itu bibik di ruangan komen.

Perhatian : Pihak kami tidak bertanggungjawab keatas komen komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir dahulu sebelum menulis komen anda disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

Jangan lupa komen yang baik baik

Sumber dari tiktok dan Instagram

Previous article“Nanti 20 Saat Dah Sold..”- KhairulAming Habis 2 Juta Lebih, Lancar Produk Baru Awal Februari
Next article“Muka Dah Berkedut Pon Masih..”- Fesyen Kain Kafan Nora Danish Tarik Perhatian Ramai

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here