Home Viral “Nanti 20 Saat Dah Sold..”- KhairulAming Habis 2 Juta Lebih, Lancar Produk...

“Nanti 20 Saat Dah Sold..”- KhairulAming Habis 2 Juta Lebih, Lancar Produk Baru Awal Februari

74
0

Tular di sosial media milik KhairulAming yang merupakan jutawan muda yang telah mencatat rekod menjual sambalNyet dengan masa tidak kurang dari 1 jam. Beliau kini mengumumkan bahawa beliau kini sedang menyiapkan satu produk baru untuk pelanggan beliau pada awal Februari nanti.

Beliau berkongsi kepada semua di sosial media milik beliau dengan satu kenyataan bahawa proses untuk menghasilakn produk yang berkualiti ini mengambil masa selama setahun dan memakan modal lebih dari 2 juta ringgit. Beliau berkata demikian kerana beliau menyiapkan persiapan mesin dan membaik pulih kilang beliau dan beloiau juga sangat menjaga kualiti kandungan dalam produk terbarunya itu.

Hal ini boleh ditonton di :

https://vt.tiktok.com/ZSFd5S29D/

Mengikut yang dikomen oleh para netizen, produk terbaru beliau merupakan produk turun temurun ahli keluarga Khairulaming sendiri iaitu dendeng. Jutawan itu turut berkata bahawa produk terbaru milik beliau dipaket dalam paket yang senang dibawa untuk melancong ke luar negara.

Perhatian : Pihak kami tidak bertanggungjawab keatas komen komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir dahulu sebelum menulis komen anda disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

Jangan lupa komen yang baik baik

Sumber dari tiktok dan Instagram

Previous article“Saya Je Boleh Paksa Dia..”-Ramai Tak Sangka Ini Hubungan Sebenar DSV Dan Michael Ang
Next article“Stop Panggil Bibik..”- Zahirah Macwilson Letak Caption Panas, Si Ayah Beri Respons Di Komen

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here