Home Viral “Saya Je Boleh Paksa Dia..”-Ramai Tak Sangka Ini Hubungan Sebenar DSV Dan...

“Saya Je Boleh Paksa Dia..”-Ramai Tak Sangka Ini Hubungan Sebenar DSV Dan Michael Ang

146
0

Tular di sosial media milik DSV yang merupakan ahli perniagaan yang terkemuka di tanah air yang memuatnaik satu klip bersama Michael Ang menjadi perhatian netizen. Klip tersebut yang membuatkan ramai geli hati apabila mereka cuba lipsync audio yang kini viral di Tiktok namun tidak berhasil.

DSV berkongsi klip tersebut setelah Michael Ang memuji produk viral milik beliau baru baru ini. Namun para netizen mula memberikan komen yang posotif terhadap mereka untuk menjalinkan hubungan yang romantis. Menurut DSV, Michael Ang merupakan sahabat rapatnya sahaja dan beliau begitu senang setelah bertemu Michael.

Hal ini boleh ditonton di :

https://vt.tiktok.com/ZSFdPSdJ4/

Beliau juga menyuarakan bahawa beliau adalah insan yang mampu memaksa Michael Ang untuk melakukan hal hal yang melucukan di dalam Tiktok dan kenyataan itu dibahas oleh netizen dengan doa semoga pasangan tersebut ada jodoh kelak. Apa apa pun hanya mampu mendoakan yang terbaik buat mereka.

Perhatian : Pihak kami tidak bertanggungjawab keatas komen komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir dahulu sebelum menulis komen anda disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

Jangan lupa komen yang baik baik

Sumber dari tiktok dan Instagram

Previous article“Macam Mana Suami Dia Boleh Suka Dia..”-Liyana Jasmay Kena “Face Shaming” Lepas Tunjuk Muka Penat Di Tiktok
Next article“Nanti 20 Saat Dah Sold..”- KhairulAming Habis 2 Juta Lebih, Lancar Produk Baru Awal Februari

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here