Home Petua Tips “Dia Yg Kena..”- Shila Amzah Terkejut Suami Makin Sakit Lepas Umum Hamil

“Dia Yg Kena..”- Shila Amzah Terkejut Suami Makin Sakit Lepas Umum Hamil

167
0

Baru baru ini dikhabarkan berkenan berita mengenai seorang penyanyi iaitu Shila Amzah yang hamil hasil perkahwinan beliau yang kedua bersama Ubai. Pengumuman hamil yang dibuat itu membuatkan ramai peminat tidak sabar menanti utnuk melihat anak beliau bersama Ubai. Namun ramai tak sangka apabila Shila mula menceritakan kisah yang dilalui oleh beliau dan suami sepanjang beliau mengandung..

Mengikut apa yang dikatakan oleh penyanyi tersebut, Shila memberitahu bahawa suaminya sudah pasti bahawa Shila kini berbadan dua namun hal ini belum dipastikan oleh Shila. Setelah melakukan pemeriksaan, Shila agak terkejut apabila suami beliau sudah mengetahui hal tersebut. Rupa rupanya suami beliau sudah kena alahan atau simptom ibu mengandung seperti sakit belakang dan mual mual.

Shila Amzah juga menyatakan beliau berkongsi cerita ini adalah kerana beliau bersyukur kerana suami dan beliau turut merasakan hal ini bersama dan hal ini merupakan momen yang terindah bagi mereka dan berharap agar para peminat mendoakan yang terbaik buat mereka agar mereka dapat menjadi ibu bapa yang terbaik buat anak mereka kelak..

Perhatian : Pihak kami tidak bertanggungjawab keatas komen komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir dahulu sebelum menulis komen anda disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

Jangan lupa komen yang baik baik

Sumber dari tiktok dan Instagram

Previous article‘Ada petunjuk baru’ polis periksa rumah dekat lokasi penemuan myat adik Zayn Rayyan
Next article“Dia Yg Subahat, Saya Yg Kena Fitnah.”- Kisah Sebenar Anak Angkat Mizz Nina Mula Terbongkar

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here