Home Viral “Dia Yg Subahat, Saya Yg Kena Fitnah.”- Kisah Sebenar Anak Angkat Mizz...

“Dia Yg Subahat, Saya Yg Kena Fitnah.”- Kisah Sebenar Anak Angkat Mizz Nina Mula Terbongkar

376
0

Baru baru ini dikhabarkan berkenan berita mengenai seorang artis iaitu Mizz Nina yang kini sedang bahagia melayari bahtera bersama suami tercinta. Namun kecoh dengan satu kotroversi yang membuatkan ramai sangsi berkenaan isu anak angkat beliau iaitu Musa yang dikatakan diambil oleh bekas suami iaitu Noh Salleh.

Kenyataan penuh boleh lihat di :

Mengikut apa yang dikatakan ,Noh Saleh sudah melanggar perjanjian hitam putih berkenaan isu anak angkat dimana beliau memuatnaik gambar Musa dengan alasan merindukan anak angkat beliau. Mizz Nina mula mengeluarkan fakta di Instagram milik beliau dengan mengatakan bahawa Noh Salleh sudah tiada hak penjagaan keatas Musa dan hal ini menjadi isu kerana bekas suami beliau bersubahat dengan orang gaji untuk mengambil Musa dari Mizz Nina.

Mizz Nina berkongsi perkara ini di sosial media milik beliau untuk mengelak diri beliau terus difitnah oleh netizen dan mengutarakan hal ini akan diselesaikan di mahkamah syariah. Apa apa pun semoga hal ini dapat diselesaikan dengan baik dan dapat memberikan privasi yang lebih efisien untuk anak angkatnya kelak.

Perhatian : Pihak kami tidak bertanggungjawab keatas komen komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir dahulu sebelum menulis komen anda disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

Jangan lupa komen yang baik baik

Sumber dari tiktok dan Instagram

Previous article“Dia Yg Kena..”- Shila Amzah Terkejut Suami Makin Sakit Lepas Umum Hamil
Next article“Rules Paling Sampah, Sampai Bila Pon Takkan Maju..”-The Melvins

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here