Home Viral “Rules Paling Sampah, Sampai Bila Pon Takkan Maju..”-The Melvins

“Rules Paling Sampah, Sampai Bila Pon Takkan Maju..”-The Melvins

143
0

Tular di sosial media milik Syida Melvin yang memuatnaik satu klip yang meyatakan bahawa belia dan adik beradik beliau yang lain turut merasa kesal dan bengang atas tindakan owner di sebuah kedai yang viral di Tiktok. Beliau yang menyatakan hasrat ingin menyokong perniagaan lokal mula kesal setelah owner kedai tersebut menghalau anak perempuan beliau yang berusia 4 tahun dari kedai tersebut setelah menyaksikan rakaman di cctv di kedai tersebut.

Syida melvin berkata lagi bahawa beliau tidak tahu langsung berkenaan rules tersebut kerana tidak dipaparkan sama sekali dan jika beliau tahu berkenaan hal ini, sudah pasti mereka tidak membawa anak mereka di kedai itu. Beliau menjelaskan lagi bahawa rules yang dibuat oleh kedai tersebut tidak masuk akal sama sekali dan seolah olah menolak rezeki dari Tuhan.

Hal ini boleh ditonton di :

 

View this post on Instagram

 

A post shared by CDA ❤️ (@syidamelvin)

The Melvins mula kesal akan tindakan owner tersebut dan berharap agar mereka yang diluar sana mengambil iktibar daripada mereka. Servis yang diterima oleh The Melvins itu membuatkan orang ramai mula memebrikan pelbagai komen berkenaan kedai viral tersebut.

Perhatian : Pihak kami tidak bertanggungjawab keatas komen komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir dahulu sebelum menulis komen anda disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

Jangan lupa komen yang baik baik

Sumber dari tiktok dan Instagram

Previous article“Dia Yg Subahat, Saya Yg Kena Fitnah.”- Kisah Sebenar Anak Angkat Mizz Nina Mula Terbongkar
Next article“Macam Mana Suami Dia Boleh Suka Dia..”-Liyana Jasmay Kena “Face Shaming” Lepas Tunjuk Muka Penat Di Tiktok

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here