Home Petua Tips Neel0fa Dan PU R1z akan dipnggil Esok Dkwaan Majlis Lnggar SOP.Tiba2 Awal...

Neel0fa Dan PU R1z akan dipnggil Esok Dkwaan Majlis Lnggar SOP.Tiba2 Awal Ashaari Buka Mulut T4kut Kena Panggil Polis Juga

269
0

Setelah dikatakan tidak patuh operasi standard , majlis perkahwinan selebriti terkenal iaitu Nor Neelofa Mohd Noor dan PU Riz akan disiasat polis dan

mereka akan dipanggil esok.

Namun disebalik kekecohan ini Awal Ashaari telah bersuara di instagramnya secara berseloroh tapi penuh makna tentang jagaan SOP maklumlah

dia dan isterinya Acha Alyahya pun ada dalam majlis itu.

 

 

Berikutan pihak polis membuka kes siasatan berhubung majlis perkahwinan Neelofa dan PU Riz yang dikatakan tidak mematuhi prosedur operasi standard (SOP) pada Sabtu lalu, selebriti, Awal Ashaari dan isterinya, Scha Alyahya bimbang disiasat polis.

Perkara tersebut telah dinyatakan Awal secara berseloroh menerusi posting di Instagram yang berharap mereka tidak terpalit dengan isu yang dalam siasatan pihak berkuasa itu.

 

 

 

Jangan siasat saya dan bunga saya (Scha) please. Kitaorang pakai mask sepanjang masa kecuali time nak ambik gambar dan makan sebab kami tidak ada langsir macam pengantin,” seloroh Awal.

Posting dengan kapsyen dan gambar yang sama juga dimuat naik oleh Scha di Instagramnya.

Menerusi posting itu juga, Awal sempat mengucapkan Selamat Pengantin Baru buat sahabatnya, Neelofa dan Haris Ismail.

 

 

 

“Dalam jutaan bunga dekat belakang tu, dua kuntum bunga yang paling cantik, paling wangi dan paling berseri-seri. Satu bunga saya dan petik, satu lagi disunting Haris.

“Lelaki lain bolehlah ambil bau bunga-bunga lain yang masih banyak dekat latar pelamin tu. Selamat pengantin baharu Neelofa dan Haris,” ujarnya.

Dalam pada itu, hari ini, pembantu peribadi Neelofa, Nadiah Khairuddin dan pengasas Reka Teemor yang menguruskan majlis perkahwinan Neelofa dan PU Riz telah hadir ke IPD Dang Wangi untuk memberi keterangan berhubung isu perlanggaran SOP ketika majlis tersebut berlangsung pada Sabtu lalu.

Sumber : lobakmerah

Previous articleBulan M4du di Langkawi? Neel0fa akan di panggil P0lis, tapi atas sebab lain
Next articleBantuan RAKYAT Sebanyak RM150 Untuk Kategori Ini Sahaja

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here