Home Viral Dikatakan Puteri Sarah hantar bunga pada bekas suami Syamsul,sekali Sarah bersuara

Dikatakan Puteri Sarah hantar bunga pada bekas suami Syamsul,sekali Sarah bersuara

183
0

Dikatakan Puteri Sarah hantar bunga pada bekas suami Syamsul,sekali Sarah bersuara

Pelakon Puteri Sarah Liyana tampil menjelaskan mengenai hantaran palsu yang melibatkan dirinya dan bekas suami, Syamsul Yusof di Facebook.

Jangan buat gosip murahan

Tegas Puteri Sarah, 38, dakwaan yang mengatakan dia memberi sebiji kek dan sejambak bunga kepada Syamsul sebagai tanda minta maaf sama sekali tidak benar. Pelbagai kecaman yang dilemparkan warga Facebook di ruangan komen akaun tersebut.

Jelas Puteri Sarah, pemberian itu untuk Datuk Yusof Haslam dan Datin Patimah.Jadi, ibu kepada dua cahaya mata memohon kerjasama netizen agar tidak menyebarkan gosip murahan.

Dan warga Facebook pun mulalah komen kata sarah ni macam-macam. Eh hello, lambat lagi. Flowers and cakes tu untuk @patimah8057 dan @dyhaslam. Tolonglah jangan buat gosip murahan sebab warga Facebook ni aneh-aneh.

Komen komen netizen

Imbas kembali, Puteri Sarah Liyana dan Syamsul telah bercerai pada 14 Jun lalu dengan talak satu. Hasil perkahwinan Syamsul dan Puteri Sarah, mereka dikurniakan dua cahaya mata Syaikhul Islam, 6, dan Sumayyah, 4.

Sumber : obulan

Please wait while you are redirected...or Click Here if you do not want to wait.
Previous article“Bukan senang saya” akhirnya Rozita Che Wan dedah perkara ini sampai suami Zain Saidin tak tahu
Next article“Ko lepaskan org yang susah senang dgn ko” padu ayat netizen bila suami Miera Liyana ceraikan isteri pertama

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here