Home Petua Tips Disuruh Rehat Lepas S3mbuh Cov1d-l9, Hafiz Tetap Turun Bagi Sumb4ngan Banjir

Disuruh Rehat Lepas S3mbuh Cov1d-l9, Hafiz Tetap Turun Bagi Sumb4ngan Banjir

64
0

Beberapa hari lepas negera kita digemp4rkan dengan banjir yang teruk telah melanda negeri Selangor dan juga Kuala Lumpur. Ramai m4ngsa banjir yang telah kehil4ngan harta benda akib4t banjir yang sangat besar telah mel4nda.

Disebabkan itu ramai selebriti dan influencer yang berganding bahu membantu meringankan beb4n m4ngsa2 dengan memberikan bantuan makanan, membersihkan rumah dan ada juga yang menolong m4ngsa2 yang masih terper4ngkap menunggu bantuan tiba.

Antara salah seorang influencer yang turut turun padang membantu adalah Hafiz Mahamad. Setelah habis kuarantin di sabah, Saudara hafiz telah balik ke Semenanjung untuk turut bersama untuk misi memberikan bantuan berupa makanan dan minuman kepada mereka yang terj3jas.

Menurut saudara hafiz, beliau terkesan dengan mangsa2 yang telah kehil4ngan harta benda dan ada yang kehil4ngan rumah tetapi menurut hafiz, beliau hanya memb4ntu setakat yang termampu walaupun ramai lagi yang tidak dapat dibantu kerana paras air di tempat mereka masih lagi belum svrut.

Video:


Menjengah ke ruangan komen, ramai netizen yang memuji usaha yang dilakukan oleh saudara hafiz mahamad dan kumpulannya walaupun tiada rehat yang secukupnya tetapi tetap turun membantu mereka yang terjej4s akib4t b4njir besar ini.

Komen Netizen:

Sumber : FB Hafiz Mahamad

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook Cepat Berita

Sumber : sinar viral

Previous article“Selamatkan Nenek, Nenek, Nenekkkkk” – Allahuakbar! Warga Emas Str0k Dih4nyutkan Bnjir, Tapi Dengan Izin Allah SWT…
Next articleKagum Rakyat Pantas Hulur Bantuan, Ayda Jebat Turut Sama Salur Sumbangan Ringankan Beb4n M4ngsa Banjir

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here