Home Petua Tips Ditanya Tentang Status Hubungan Datuk Nora Dengan Isteri Pertama, Apa Yang Berlaku...

Ditanya Tentang Status Hubungan Datuk Nora Dengan Isteri Pertama, Apa Yang Berlaku Mengejvtkan Ramai!

56
0

Kira-kira sebulan yang lalu, penyanyi terkenal Datuk Nora Ariffin sempat mengejutkan ramai apabila mengumumkan sudah pun berkahwin dengan rakan baik kepada Allahyarham suaminya iaitu Dr Rushdi Ramli. Walau bagaimanapun, banyak pula timbul cerita lain di sebalik rumah tangga dibina termasuklah didakwa sudah bernikah sejak 2 tahun lalu.

Sebelum ini kec0h ada individu yang mend4kwa kononnya Datuk Nora suruh suami berpisah dengan isteri pertama.

Akan tetapi, Datuk Nora menafikan sekeras-kerasnya semua ‘khabar angin’ tersebut. Terbaru, pasangan pengantin baru itu sempat dilihat menghadiri sebuah majlis bersama-sama. Wartawan rancangan ‘Melodi’ sempat menemubual mereka berdua tentang satu lagi dakwaan kononnya artis berkenaan memaksa si suami untuk berpisah dengan isteri pertamanya.

Datuk Nora pernah tak jumpa dengan isteri pertama? Status perkahwinan Dr dengan isteri pertama?

Video:

Ketika ditanya, selebriti berkenaan mengakui perkahwinan tersebut diadakan secara senyap kerana ia adalah kedua buatnya selain enggan terlampau kecoh. Walau bagaimanapun, pasangan berkenaan seakan-akan berdalih dan tidak menjawab soalan wartawan tersebut apabila ditanya soal isteri pertama.

Ketika interview tersebut diteruskan dengan soalan tentang status hubungan, temu bual berkenaan diminta untuk dihentikan oleh pihak mereka.

Bagus wartawan ni berani…Sememangnya jujur itu mahal dan semua itu takde dalam interview ni

Menjengah ke ruangan komen, rata-rata netizen tertanya akan apa sebenarnya yang terjadi dan mengapa temubual tersebut terpaksa stop. Dalam pada itu, ramai juga berharap supaya soalan-soalan berkenaan dapat dijawab dengan baik.

Komen Netizen:

Sumber :TikTok memespuaka & YouTube Official Malaysia TV3

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook Cepat Berita

Sumber : http://www.sinarviral.com/

Previous articlePercutian ke Mabul ‘diekori’ seorang pakcik… pemuda tak hirau tindakan ‘camp4k duit sedekah’ dipertikai, ada alasan sendiri!
Next articleNetizen Kec4m Ameera Khan Lagi, Jual Kek Batik Harga RM38 Dengan Tekstur Kering – ‘Susah Juga Orang Kaya Nak Flex Makanan Marhaen’

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here