Home Petua Tips Netizen Kec4m Ameera Khan Lagi, Jual Kek Batik Harga RM38 Dengan Tekstur...

Netizen Kec4m Ameera Khan Lagi, Jual Kek Batik Harga RM38 Dengan Tekstur Kering – ‘Susah Juga Orang Kaya Nak Flex Makanan Marhaen’

57
0

Belum habis isu rakam babak filem House Of Gucci di panggung wayang, adik kepada selebriti Neelofa iaitu Ameera Khan sekali lagi menjadi target netizen.

Kali ini, nama Ameera atau lebih dikenali sebagai Little Miss Khan menjadi bualan warganet disebabkan kek batik yang dijualnya.

Menerusi ciapan pengguna bernama @aswaliaaa di Twitter, dia meluahkan rasa tidak puas hati dengan tekstur kek batik itu. Dakw4nya, kek batik yang dijual sangat kering dan tidak moist (lembab) seperti yang digembar-gemburkan di pasaran.

Individu terbabit turut memuat naik tangkapan skrin (screenshot) video salah seorang pelanggan yang dikongsikan di Instagram Stories Ameera.

Kek batik jenis apa kering keras kejung macam tu?

Sumpah keras kejung dan berkecai, berderai bila pindahkan atas pinggan. Kalau saya beli kek batik macam ini, saya pulangkan balik.

Kek batik yang dijual dengan harga RM38 itu dijual bersama sos coklat Belgian.

Allah. Susah juga orang kaya nak flex kan makanan marhaen ni. Cakap kat dia, teruskan saja makan caviar, daun sehelai dalam pinggan tu. Jangan rosakkan kegemaran kami.

Bila orang kaya sibuk nak jual kek batik, lepas itu jual harga kayangan. Yang sesetengah marhaen bebal pergi beli.

Biskut marie topping coklat?

Tasteless juga ya orang kaya ini. Mesti dia terpaksa kata sedap padahal tak sedap.

Terdahulu, GSC memaklumkan bakal mengambil tindakan terhadap Ameera kerana merakam tanpa kebenaran selain memuat naik beberapa klip filem yang belum lagi ditayangkan secara rasmi di pawagam Malaysia.

Menjengah di ruangan komen, rata-rata pengguna media sosial turut sependapat dengan ciapan tersebut malah ada yang berkongsi rupa sebenar kek batik.

Sumber: Twitter @aswaliaaa

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook Cepat Berita

Sumber : SV

Previous articleDitanya Tentang Status Hubungan Datuk Nora Dengan Isteri Pertama, Apa Yang Berlaku Mengejvtkan Ramai!
Next articlePM Umum Bila Baucar Wang Tunai Bernilai RM4,000 Diagih. Buat Ramai Mula Rasa Lega

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here