Home Petua Tips ‘Sebut Perkataan Tak Elok Pada Isteri’ Dua Lelaki Berg4duh Di Kawasan Perniagaan

‘Sebut Perkataan Tak Elok Pada Isteri’ Dua Lelaki Berg4duh Di Kawasan Perniagaan

197
0

Disebabkan salah faham oleh dua orang individu, seorang lelaki terima padah ceder4 dimuka akibat ditvmbuk oleh seorang lelaki yang dipercayai merupakan AJK kawasan tersebut.

Menerusi Sinar Harian, perg4duhan ini melibatkan seorang peniaga dan seorang AJK tapak penrniagaan di Medan Selera Majlis Bandaraya Melaka Bersejarah (MBMB).

Video perg4duhan mereka ini sudah viral di media sosial, apa yang dilihat kan memang pergaduhan itu boleh dikatakan agak teruk.

Menurut Ketua Polis Daerah Melaka Tengah, Asisten Komisioner Afzanizar Ahamad berkata, kedua-dua individu ini telah pun ditahan.

Katanya, pergaduhan ini berpunca daripada perselisihan faham apabila si ibu kepada peniaga itu menegur biro keselamatan persatuan aman yang bekerja sebagai security guard disana.

Lelaki itu dikatakan tidak membenarkan peniaga pasar malam berniaga di kawasan berkenaan selagi tiada prosedur operasi standard (SOP) ditetapkan oleh pihak persatuan taman.” – Asisten Komisioner Afzanizar AhamadAda yang mendakwa AJK tersebut telah mengeluarkan perkataan luc4h pada isteri peniaga tersebut.

Dari situlah perg4duhan ini bermula dan polis turut bergegas ke lokasi untuk selesaikan masalah.

Sumber : lobakmerah

Previous article11 Hari Berturut-Turut Malaysia Catat Sifar Rekod Kem4tian Covid-19, Kes Aktif Hanya 208 Kes
Next article‘Dah M4buk Tak Kira Siapa’ Kali Ini L4nggar Kedai Pula

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here