Home Petua Tips Dulu Berdua, Noh Hujan Dan Mizz Nina Kini Bertiga Dengan Musa

Dulu Berdua, Noh Hujan Dan Mizz Nina Kini Bertiga Dengan Musa

52
0

Mendirikan rumah tangga sejak 2011, mahligai bahagia Noh Hujan dan Mizz Nina kini semakin berseri dengan kehadiran anak angkat mereka, Musa.

Pemilik nama sebenar Sharina Azman itu berkongsi berita gembira berkenaan menerusi Instagram mengatakan sudah tiga bulan Musa bersama mereka dan sudah menjadi mahramnya.

Wanita berusia 42 tahun itu menyifatkan kehadiran Musa adalah jawapan pada doanya serta rahmat indah dalam kehidupan mereka.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by (@officialmizznina)

“Noh menyarankan agar kami mengambil anak angkat. Saya ingat lagi, saya mengambil masa lebih setahun untuk membuka hati dan menerima ikhtiar itu.

“Bukan mudah untuk saya menerima perubahan hidup itu. Saya selalu berdoa, memohon agar Allah melapangkan dan membuka ruang dalam hati saya, agar saya melepaskan perasaan insecurity.

“Agar saya terus percaya pada perancangan dan caraNya. Alhamdulillah, kehadiran Baby Musa membuatkan diri saya sepenuhnya dapat menerima kehadirannya,” kata Nina.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by (@officialmizznina)

Terbabit dengan pelbagai aktiviti kemanusiaan, Nina sering menyaksikan kehidupan dan keadaan kanak-kanak serta bayi yang kehilangan kedua ibu bapa.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by (@officialmizznina)

Keadaan itu turut mempengaruhi keputusan yang akhirnya bersetuju dengan cadangan suaminya, Noh

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook Cepat Berita

Sumber : dnq

Previous article“Kalau Kita Jalan Sikit Dah Sampai Dapur” -Anak Rakam Aktiviti Harian, Tapi Rumah Mewah Azhar Sulaiman J4di Perhatian
Next articleNeelofa Kongsi Rezeki, Bagi Susu Durian Percuma Dekat Orang Ramai – ‘Takda Limit Boleh Ambik Berapa Karton Pun’

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here