Home Petua Tips “Kalau Kita Jalan Sikit Dah Sampai Dapur” -Anak Rakam Aktiviti Harian, Tapi...

“Kalau Kita Jalan Sikit Dah Sampai Dapur” -Anak Rakam Aktiviti Harian, Tapi Rumah Mewah Azhar Sulaiman J4di Perhatian

83
0

Siapa yang tidak kenal dengan pelakon Azhar Sulaiman yang dahulu pernah menjadi kegilaan dan pujaan ramai gadis-gadis. Aktor ini bukan calang-calang orang kerana dia juga merupakan seorang arkitek.

Pasti ramai tahu Azhar mempunyai seorang anak gadis iaitu Kasih Iris Leona yang bukan sahaja cantik malah seorang yang pintar apabila berjaya mendapat 7A dalam peperiksaan SPM. Baru-baru ini, Iris mencuri perhatian netizen apabila berkongsi suasana kuarantin di dalam kawasan rumahnya.

Namun apa yang menjadi bualan hangat netizen adalah rumah Azhar Sulaiman itu begitu cantik dan besar seperti Country Golf Resort. Malah, rumah pelakon itu lengkap dengan padang golf mini, kolam renang serta kawasan lapang ternyata membuatkan netizen teruja.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Leona (@kasihirisleona)

Malah ada yang mengatakan tidak kisah jika dikuarantin setahun jika tinggal di rumah mewah seperti itu. Tidak kurang juga ada yang berseloroh mengatakan mungkin di dalam rumahnya itu turut mempunyai kedai serbaneka 7-Eleven.

Semua lengkap

Rata-rata warganet telah berasa kagum dengan seni bina rumah Azhar Sulaiman yang begitu gah serta nampak cantik. Lengkap dengan padang golf mini, kolam renang serta kawasan lapang, persekitaran rumah Azhar Sulaiman cukup membuatkan ramai netizen teruja.

Azhar Sulaiman kan memang arkitek

Oleh hal yang demikian ,rata-rata warga Twitter mengakui mengakui bahawa rumah aktor tersebut memang cantik dan bersesuaianlah dengan statusnya sebagai seorang arkitek.

Perkara tersebut tidak mustahil berlaku kerana dia sudah lama menceburi bidang tersebut dan hasilnya sangat memuaskan.

Entah2 dalam rumah ada 7 Eleven

Satu gate dalam tu ada banyak rumah?

Lagi seronok kalau adik beradik ramai

Sumber:Anis SuhailahKasih Iris Leona

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook Cepat Berita

Sumber : DNQ

Previous articleAda Yang Mengatakan, 10 Bulan Lepas Tangmo Ambil Insuran Bernilai RM130 Ribu. Rupanya Anak Pengurus Tu Dijadikan Sebagai Waris.
Next articleDulu Berdua, Noh Hujan Dan Mizz Nina Kini Bertiga Dengan Musa

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here