Home Petua Tips Elak jalan sesak, gelagat Myvi ‘panjat’ pembahagi jalan buat ramai terhibur

Elak jalan sesak, gelagat Myvi ‘panjat’ pembahagi jalan buat ramai terhibur

80
0

Kisah Perodua Myvi semakin hangat diperkatakan oleh masyarakat Malaysia sejak kebelakangan ini. Gaya pemanduan sesetengah pemandu kereta ini bukan biasa-biasa, ada yang sangat cermat dan ada pula yang terlebih berani di jalan raya.

Walaupun model kereta kompak, tetapi pemandunya dikatakan mencipta pelbagai ‘rekod’ di jalan raya.

Menerusi satu video tular di laman Tiktok yang dimuat naik oleh akaun @aiahslhdin, kelihatan satu barisan kereta yang sedang beratur panjang, akibat jalan yang sesak.

Namun apa yang mencvri perhatian ialah gelagat sebuah Perodua Myvi yang memandu melintasi pembahagi jalan, untuk beralih ke arah jalan yang tidak sesak. Tindakan spontannya ini juga turut membuatkan pemilik video terkejut seketika melihatnya.

Tabahan pula, pemandu Myvi tersebut juga terlebih dahulu memberi signal sebelum melakukan ‘aksi’ melucukan itu.

Video:

Ketika artikel ini ditulis, perkongsian tersebut telah mendapat 519.3k tontonan, 25.7k tanda suka dan pelbagai komen dari netizen yang rata-rata terhibur dengan gelagat pemandu Myvi tersebut.

Komen netizen:

Sumber: tiktok aiahslhdin

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook Cepat Berita

Sumber :/www.sinarviral.kini.blog/2

Previous articleTengku Permaisuri Norasyikin gesa pihak berwajib negeri Selangor terus bela nasib kucing dan anjing jalanan
Next article“Hari-Hari Uruskan A to Z, Senang Kerja Mummy,” – Bertuah Memey, Norman Hakim Siapkan Anak-Anak Pergi Sekolah

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here