Home Petua Tips “Bulan 3 Kita Honeymoon Ke L0ndon,Maklumlah Pakwe Kita Cikgu” Elly Mazlein

“Bulan 3 Kita Honeymoon Ke L0ndon,Maklumlah Pakwe Kita Cikgu” Elly Mazlein

345
0

Alhamdulillah Elly Mazlin selamat di ijab kalbu semalam di Dewan merdeka world trade centre dengan jejaka pilihannya Cikgu Azlan berasal dari Kelantan.

Kak Lina yang selamat di ijab kalbul semalam terus melangsungkan majlis persandingan semalam.

Sangat cantik Kak Lina kita di samping abang Awan nanonya cikgu Azlan yang mengenakan sepasang baju putih untuk majlis akad nikah, manakala untuk majlis bersanding Kak Lina mengayakan gaun warna purple light dan suami sepasang coat. Sama cantik sama padan.

Majlis yang berlangsung dengan penuh gilang gemilang di hadiri teman terdekat, saudara mara dan rakan artis lagi memeriahkan majlis.

Ramai lagi yang masih belum move on dengan majlis perkahwinan Elly Mazlin dan ramai juga yang teruja apabila kali pertama Elly Mazlin dedahkan wajah sebenar suaminya yang di rahsiakan sebelum ini.

 

Ternyata hensem juga abang awan nano Kak Lina. Bukan hanya hensem tetapi nampak sangat penyayang, caring dan lembut.

Cara layanan cikgu Azlan kepada Sephia anak Kak Lina pun nampak begitu ikhlas. Kata Cikgu Azlan dia sangat bertuah memiliki Elly Mazlin di dalam sesi temuramah selepas akad nikah semalam

 

Video yang di kongsikan di ruangan instagram Majalah Nona temuramah bersama Elly Mazlin dan suaminya membuatkan ramai peminat Kak Lina merasakan Kak Lina sangat bahagia bersama dengan Cikgu Azlan.

Mana tak nya, Cikgu Azlan asyik puji Kak Lina. Romantik pula tengok.

 

Menurut Cikgu Azlan, dia tidak kisah orang menyatakan isterinya itu ged1k atau apa, dia lebih mengenali perwatakan sebenar Elly Mazlin dan menyifatkan Elly Mazlin seorang yang sangat penyayang lembut sopan santun membuatkan dia terpikat dan bertuah memiliki hati Elly Mazlin.

Tetapi, respon sepontan Kak Lina kelakar pulak, aduhai nampak Cikgu Azlan cool je melayan karenah atau sikap Elly Mazlin yang ” kepoh kepoh “. Apa kata netizen.

 

Cikgu Azlan juga mengharapkan dia cepat di kurniakan cahaya mata, mereka akan usahakan secepat mungkin bakal berbulan madu pada bulan mac di L0ndon.

 

Menurut Kak Lina, mereka hanya bercuti seminggu selepas majlis resepsi persandingan semalam, manakala akan bercuti lama cuti sekolah bulan tiga.

Sekali lagi reaksi spontan Kak Lina membuatkan ramai tergelak apabila di tanya isu cahaya mata dan cikgu Azlan sudah ready untuk menimbang cahaya mata bersama Kak Lina.

Alhamdulillah, Ketiga tiga majlis di permudahkan. Semoga Kak Lina dan suami bahagia kekal hingga ke syurga dan sephia cepat cepat dapat adik.

Apa Kata Anda? Dah Baca Jangan Lupa Komen Yang Baik-Baik Sahaja Dan Share Ya. Terima Kasih.

Kredit : lepatpisang.com

Sumber : Ig majalahnona, faridism via informasiviral

Previous article“Ya Allah Anakku Buat Step Beyonce Ke” Siti Aafiyah Menari Sambil Bersilat Buat Mama Dia Pun Terpegun
Next articleJumpa Kon Pun Boleh Buat Lawak,Memang Zizan Ni Ada Bakat Pelawak

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here