Home Petua Tips “Empat Belas Ribu” – Duit Raya Bilal Kalah Orang Dapat Kwsp

“Empat Belas Ribu” – Duit Raya Bilal Kalah Orang Dapat Kwsp

85
0

Sudah semestinya setiap kali tiba musim Hari Raya Aidilfitri, semua golongan termasuklah kanak-kanak mesti teruja kerana pada hari raya, sesi memberi duit raya adalah yang paling ditunggu.

Kanak-kanak antara yang paling gembira bila diberikan duit raya kerana kanak-kanak akan teruja untuk beraya di rumah sanak saudara dan juga rumah kawan-kawan mereka sambil mengumpul duit raya.

Selebriti juga tidak terkecuali apabila anak-anak mereka juga diberikan duit raya. Anak selebriti terkenal Neelofa dan Suaminya PU Hariz iaitu Muhammad Bilal juga mendapat duit raya yang begitu banyak apabila ramai yang memberikan bilal duit raya.

Sebuah rakaman video yang telah dimuatnaik di laman aplikasi Tik Tok milik Neelofa yang memaparkan duit raya yang dikumpul oleh Bilal sebanyak RM14000 termasuklah mata wang dubai juga diberikan sebagai duit raya kepunyaan Bilal.

Video:

Menjengah ke ruangan komen pula, ramai yang terkejut dengan duit raya yang diperolehi oleh Bilal dan ramai juga yang tidak terkejut dengan jumlah yang diperolehinya memandangkan ibu dan ayahnya merupakan selebriti.

Komen Netizen:

Sumber : Tiktok neelofa

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook Cepat Berita

Sumber :sinarviral

Previous article“Tak Sangka Anak Saya Nak..”- Anak Minta Bawakan Ke Kedai Emas, Beli Emas Hasil Duit Raya
Next articleSyatilla Melvin lahir anak ketiga pada 8 Syawal, Shahiezy Sam teman di dewan bers4lin

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here