Home Petua Tips “Tak Sangka Anak Saya Nak..”- Anak Minta Bawakan Ke Kedai Emas, Beli...

“Tak Sangka Anak Saya Nak..”- Anak Minta Bawakan Ke Kedai Emas, Beli Emas Hasil Duit Raya

91
0

Menerusi satu perkongsian yang dikongsikan oleh salah seorang netizen berkenaan sikap anak perempuan kesayang beliau yang menginginkan hasil duit raya si kecil itu ditukarkan di kedai emas.

Keinginan anak kecil tersebut membuatkan ibu kepada anak kecil tersebut terkejut lantas mendapat perhatian dari para netizen kerana perkara tersebut dikatakan jarang didengar dari anak sekecil itu.

Pemikiran yang dikatakan begitu matang membuatkan anak kecil itu ingin melaburkan hasil duit raya yang diterima sempena musim perayaan baru baru ini ditukarkan kepada barang kemas telah membuka minda masyarakat.

Melalui klip tersebut, para netizen memberi reaksi yang terlalu terkejut dengan permintaan si kecil tersebut yang ingin pergi ke kedai emas untuk membeli barang kemas menggunakan wang tunai yang diperoleh hasil kutipan duit raya pada tahun ini.

Ibu kepada anak kecil tersebut terus membawa anak kesayangan beliau untuk membeli barang kemas dan membayarnya menggunakan wang yang diperolehnya.

Bagi ibu kepada anak kecil tersebut, beliau merasakan bahawa anak perempuan beliau bijak menguruskan wang dengan menggunakan sebagai satu pelaburan untuk masa akan datang dan beliau begitu terharu akan kepintaran si kecil itu yang membuatkan beliau sendiri tidak menyangka akan perkara tersebut.

Video:

Didikan ibu bapa kepada anak anak begitu penting dalam pembesaran anak anak. Beruntung ibu bapa kepada kanak kanak tersebut kerana mempunyai seorang anak yang pintar dalam menguruskan wang ringgit.

Barang kemas yang dibeli hasil daripada duit raya itu bukan sahaja boleh dijadikan barang hiasan diri malah boleh menjadi satu aset pelaburan kerana emas pada waktu kini begitu tinggi nilainya.

Komen netizen:

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook Cepat Berita

Sumber :/www.sinarviral.kini.blog

Previous article“Perkara Yang Terbaik & Melengkapkan Di Dunia Ini,” – Rai Hari Ibu Selepas Bersalinkan Bilal, Neelofa Bersyukur
Next article“Empat Belas Ribu” – Duit Raya Bilal Kalah Orang Dapat Kwsp

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here