Home Petua Tips Erra Fazira Tak Kisah Jika Jodoh Seterusnya Bukan Orang Melayu

Erra Fazira Tak Kisah Jika Jodoh Seterusnya Bukan Orang Melayu

60
0

Penyanyi dan pelakon, Erra Fazira mended4hkan bahawa dia tidak ada masalah untuk berkawan ataupun berkahwin dengan lelaki daripada bangsa lain.

Jelas pemilik nama sebenar Fazira Wan Chek, sejak dari dulu hingga sekarang dia tidak pernah menolak jika jodohnya bukan dalam kalangan orang melayu. Dalam pada itu, Erra turut beranggapan bahawa individu yang berlainan bangsa ingin mendekatinya kerana mereka berminat untuk mendalami budaya yang berbeza.

Tak ada masalah kenal dengan lelaki bangsa lain

Perhubungan yang terjalin dengan seseorang bukan Muslim boleh membuka ruang untuk mereka mendalami agama Islam dengan lebih dekat. Saya sentiasa alu-alukan walaupun jika jodoh yang datang bukan dalam kalangan orang Melayu. Saya anggap sesiapa pun bukan Muslim yang mahu mendekati saya adalah kerana mereka mahu mendalami agama Islam.

Pernah berkenalan dengan orang bukan Melayu

Tambah Erra, sebelum ini dirinya pernah berkenalan dengan seseorang yang bukan daripada kalangan orang Melayu namun hubungan tersebut tidak sampai hingga ke fasa perkahwinan.

Berkenalan itu ada tapi tidak sampai ke fasa berkahwin.

Terdahulu, Erra pernah mendirikan rumah tangga dengan produser dan pengarah, Yusry Abdul Halim pada 2003. Walau bagaimanapun, Erra dan Yusry berpisah pada 2006. Kemudiannya, Erra bernikah dengan Engku Emran pada 2007 dan dikurniakan seorang cahaya mata perempuan, Engku Aleesya, namun mereka berpisah pada 2014.

Sumber : Harian Metro

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook Cepat Berita

Sumber : http://www.sinarviral.com/

Previous articleZizan Razak Beli Toyota Hilux Untuk Bantu Orang – “Pahala Mengalir Berpanjangan, MasyaAllah”
Next article“Tak pelat pun!”- [Vide0] Netizen Puji Wanita German Nyanyi Lagu Gadis & Bunga

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here