Home Petua Tips “Tak pelat pun!”- Netizen Puji Wanita German Nyanyi Lagu Gadis &...

“Tak pelat pun!”- [Vide0] Netizen Puji Wanita German Nyanyi Lagu Gadis & Bunga

63
0

Baru-baru ni, lagu Gadis & Bunga nyanyian Rahimah Rahim telah tular di laman sosial terutamanya sebagai trend di TikTok.

Lagu yang boleh dianggap evergreen itu bukan sahaja menjadi siulan kebanyakan warga TikTok, malah ada juga yang siap buat dance move lagi! Biasalah zaman sekarang ni macam-macam challenge ada dekat TikTok tu!

Tak ketinggalan, seorang wanita asal German ini dengan comelnya menyanyikan lagu Gadis & Bunga ini kerana dikatakan dah tersangkut dalam kepalanya!

Wanita kacukan German-Russia bernama Michelle ini terlihat sangat fasih menyanyikan lagu evergreen itu. Tak ada bunyi pelat pun!

Video nyanyiannya yang hanya berdurasi 10 saat itu telah pun berjaya mendapat jumlah tontonan sebanyak 1.5 juta penonton dan 119.4 ribu like tak sampai sehari pun!

Video:

Michelle berkongsikan akaun TikTok bersama suaminya yang merupakan warga tempatan (Riza Amir) dilihat sering membuat content yang comel dan menghiburkan. Seperti sebelum ini, Michelle juga pernah viral kerana tekaknya yang kalah tekak orang Melayu, suka makan durian!

Di ruangan komen pula, ramai yang memuji sebutan dan nyanyian Michelle ni. Bukan setakat tekak Melayu, Bahasa Melayu pun dia pro juga!

Komen Netizen:

Perform lah Michelle ni. Dia lagi Melayu daripada orang Melayu tau! 

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook Cepat Berita

Sumber : http://www.sinarviral.com/

Previous articleErra Fazira Tak Kisah Jika Jodoh Seterusnya Bukan Orang Melayu
Next article“Sering Ingatkan Tentang Solat” -Iqbal Dah Jumpa Pengganti DSV? Ini Yang Membuatkannya Terpikat

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here