Home Viral Fatiya Latiff Kongsi Klip Separuh B*gel Ucap “Terima Kasih Cowok..”

Fatiya Latiff Kongsi Klip Separuh B*gel Ucap “Terima Kasih Cowok..”

173
0

Tular di media sosial yang memaparkan satu klip yang dikongsikan oleh Fatiya Latiff yang berkongsikan klip beliau yang agak keterlaluan di media sosial. Perkongsian beliau adalah kerana beliau sudah seleai mengurut di sebuah spa yang dipercayai di Bali.

Menurut daripada perkongsian yang diterima, pada awalnya beliau memuatnaik gambar sahaja dan menutup ruangan komen namun beliau kini berkongsikan klip pantulan cermin yang menyangkan separuh badan beliau di sosial media. Hal ini memberi perhatian ramai apabila terlihat tatto di lengan kanan beliau pada ketika itu..

Hal ini boleh ditonton di :

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Nur Fathia (@fatiyalatiff)


Berikutan itu, hal tersebut membuatkaan para peminat mula memberikan pelbagai komen pada perkongsian tersebut. Para peminat mula merisau berkenaan kesihatan mental Fatiya Latiff dan berdoa agar beliau diberikan hidayah dan kesembuhan dan dapat menjalani kehidupan seperti biasa.

Perhatian : Pihak kami tidak bertanggungjawab keatas komen komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir dahulu sebelum menulis komen anda disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

Jangan lupa komen yang baik baik

Sumber dari tiktok dan Instagram

Previous article“Kira Jadi Ye..”- Sherry Dedah Sedang Angau, Kongsi Klip Manja Dengan Warga Indonesia
Next article“Ingat Pakai Cable…”- Ini Rupanya Kaitan Anna Jobling Dengan Anak Sultan Brunei Yang Ramai Tak Tahu

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here