Home Viral “Ingat Pakai Cable…”- Ini Rupanya Kaitan Anna Jobling Dengan Anak Sultan Brunei...

“Ingat Pakai Cable…”- Ini Rupanya Kaitan Anna Jobling Dengan Anak Sultan Brunei Yang Ramai Tak Tahu

219
0

Tular di media sosial yang memaparkan satu perkongsian dari Anna Jobling yang memuatnaik beberapa keping gambar ketika berada di Brunei baru baru ini. Perkongsian beliau membuatkan ramai tertanya tanya berkenaan keturunan beliau atau kaitan beliau dengan sultan Brunei kerana beliau begitu mudah untuk bertemu dengan anak anak sultan Brunei.

Menurut daripada perkongsian yang diterima, Anna Job;ing yang hadir untuk bertemu para peminat beliau begitu teruja dengan kecantikan bandar Brunei. Beliau juga bertemu dengan anak sultan Brunei iaitu Yang Mulia Puteri Ameerah Wardatul Bolkiah dan beliau terkejut melihat kecantikan YM Puteri Ameerah.

Hal ini boleh ditonton di :

 

View this post on Instagram

 

A post shared by ANNA JOBLING (@annajobling)


Berikutan itu, belaiu merupakan kenalan rapat kerabat diraja Brunei dan beliau juag memberikan komen dengan menyatakan ‘Happy 40th National Brunei’. Namun begitu para peminat mula memberikan pelbagai komen yang baik serta mendoakan agar beliau terus sukses dalam kerjaya yang diimpikan.

Perhatian : Pihak kami tidak bertanggungjawab keatas komen komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir dahulu sebelum menulis komen anda disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

Jangan lupa komen yang baik baik

Sumber dari tiktok dan Instagram

Previous articleFatiya Latiff Kongsi Klip Separuh B*gel Ucap “Terima Kasih Cowok..”
Next article“Anak Aku Dah Habis Beribu Untuk Betulkan Mata Kau Pastu Buat Anak Aku Macam Sampah..”-Kak KM

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here