Home Petua Tips Fizo Omar Kongsi Foto Isteri Berhijab, Netizen Doa Terus Istiqamah

Fizo Omar Kongsi Foto Isteri Berhijab, Netizen Doa Terus Istiqamah

73
0

Perkongsian foto isteri kepada usahawan serta pelakon terkenal, Fizo Omar iaitu Fazeera Nazri yang cantik berhijab di laman Facebook mencvri perhatian wargamaya.

Tampil berhijab?

Menerusi beberapa keping foto yang dimuat naik oleh Fizo di laman media sosialnya, memaparkan isteri tersayang cantik memakai hijab ketika menghadiri kursus selama empat hari.

Foto yang dikongsi meraih pujian daripada netizen dan mereka pada masa yang sama turut mendoakan supaya Fazeera istiqamah dalam menutup aur4t.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by fizoomar (@fizoomar)


Difahamkan foto tersebut telah dimuat naik dua hari yang lalu dan kursus tersebut turut dihadiri oleh adiknya dan seorang rakan yang lain.

Sekadar info, selepas dua tahun menduda, Fizo bernikah buat kali kedua dengan bekas pramugari, Fazeera Nazri Aziz pada 21 Oktober 2021 dalam satu majlis tertutup yang diadakan di Janda Baik, Pahang.

Komen netizen:

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook Cepat Berita

Sumber: Oh Bulan

Previous article“Nak M4ti Dalam Keadaan Tenang, Saya Pernah Mimpikan Ifa” – 5 Tahun ‘Berper4ng’, Roslan Shah Akhirnya Mohon Maaf?
Next articleApa jadi sebenarnya? Belum nikah tapi majlis tetap diteruskan… pengantin perempuan dapat tengok gambar je, tambah ris4u seminggu pelamin berhujan pan4s!

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here