Home Petua Tips Game ‘G1la-G1la’ Hisap Botol Svsu, Pasangan Termanja Di Belakang Jadi Perhatian

Game ‘G1la-G1la’ Hisap Botol Svsu, Pasangan Termanja Di Belakang Jadi Perhatian

70
0

Hari keluarga semestinya hari terbaik buat semua kerana pada hari itu semua ahli keluarga akan berkumpul dan melakukan pelbagai aktiviti bersama ahli keluarga dan pada hari itu semuanya akan berpakaian sedondon.

Penganjuran hari keluarga ini boleh mengeratkan tali persaudaraan dan silaturahim antara ahli keluarga yang jarang dapat berkumpul ramai2. Selalunya aktiviti yang disediakan akan membuatkan semua tergelak ketawa.

Seperti sambutan sebuah keluarga yang menyambut hari keluarga mereka bersama dengan pelbagai aktiviti tetapi satu aktiviti yang menarik perhatian ramai iaitu para suami yang kena meminum air dari botol susu bayi dan para isteri akan menyuap botol susu tersebut kepada pasangan masing2.

Paling menarik perhatian apabila satu pasangan yang dilihat meniru gaya bayi minum susu menarik perhatian sesiapa yang menonton video tersebut. Sejak ianya dimuatnaik di aplikasi Tik Tok, ianya mendapat berjuta tontonan kerana aktiviti lain dari yang lain.

Video:

Menjengah ke ruangan komen pula, ramai yang menyukai pasangan yang dipangku oleh isterinya itu dan diberikan botol persis bayi sedang menyusu itu menjadi perhatian ramai dan ramai netizen yang geli hati melihat pasangan sejoli itu.

Komen Netizen:

Sumber : Tiktok alyanrdini

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook Cepat Berita

Sumber : http://www.sinarviral.com/

Previous articleBermula dengan s4kit kvlit, pelajar tak sangka hid4p k4ns3r! Pergi h0spital nak ambil keputusan check up, terus diminta buat kem0terapi
Next article[VIDEO] Pak Azad buat hal lagi, ‘sakat’ ibu hingga tak boleh nyanyi!

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here