Home Viral “Hubungan kami sebenarnya” dikatakan bakal cerai dengan Shila Amzah sekali Ubai buka...

“Hubungan kami sebenarnya” dikatakan bakal cerai dengan Shila Amzah sekali Ubai buka mulut

202
0

“Hubungan kami sebenarnya” dikatakan bakal cerai dengan Shila Amzah sekali Ubai buka mulut

KUALA LUMPUR PERSONALITI media sosial Ubai menafikan khabar angin mendakwa kononnya hubungan dia dan isteri iaitu penyanyi Shila Amzah sedang dilanda masalah.

Dalam hal ini, Ubai atau Muhammad Ubaidillah Mohd Zulkefli, 25, berkata dia tidak mampu untuk menutup mulut orang, namun menegaskan hubungannya dengan isteri baik-baik sahaja.

Lihat video

“Media sosial tak boleh nak kawal jadi itu memang mulut-mulut orang daripada pelbagai platform.

“Kita kena pandai kawal diri kita juga sebab mulut dan jari jemari orang kita tak boleh nak kawal, jadi kita kena banyak bersabar.

“Macam harini saya datang ke sidang media Famili Duo bersama isteri saya… hubungan kami baik-baik sahaja,” katanya kepada mStar.

Ubai dan Shila Amzah telah melangsungkan pernikahan pada 5 Ogos 2023 dalam majlis tertutup yang dihadiri oleh keluarga, saudara terdekat dan sahabat rapat. Sebelum itu, pasangan ini telah pun mengikat tali pertunangan pada 27 Mei 2023. Sama-sama kita doakan kebahagiaan Ubai dan Shila Amzah.

Sumber : mstar

Previous article“Niat saya ikhlas” baiknya hati Aisar Khaled Sedia wang tunai RM100,000,Mahu bantu 100 pengikut langsai hutang
Next article“Mentang mentang kita artis senior, yang muda tak mati ke?” sekali penyanyi Aishah bengang sebab benda ini

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here