Home Petua Tips ‘Ibu Dia Men1nggal Sebab Cvd-l9 Beberapa Bulan Lepas, Datuk Yang Urus Bersama...

‘Ibu Dia Men1nggal Sebab Cvd-l9 Beberapa Bulan Lepas, Datuk Yang Urus Bersama Ayah & Kakak’

67
0

Perkongsian video seorang guru dikenali sebagai Cikgu Farrah di laman TikTok, m3ncuri perhatian ramai yang menceritakan kisah sedih pelajarnya. Walaupun diuji sebegitu pelajar ini masih cekal untuk menimba ilmu dan datang ke sekolah seperti biasa.

Menerusi video yang dikongsi dapat dilihat seorang pelajar lelaki yang memakai kemeja sekolah berwarna putih namun, saiz baju tersebut dilihat begitu besar dan tidak dimasukkan secara kemas di dalam seluar.

Terserempak dengan pelajar tersebut, Cikgu Farrah bertindak mengajak pelajar berkenaan ke tandas dan membantunya memasukkan baju ke dalam seluar.

Macam biasalah cikgu akan meronda tengok, tiba-tiba nampak eh lain macam ja baju dia.

Video:

Terus ajak p tandas dan betulkan.

Apa yang lebih meruntun hati, ibu kepada pelajar ini baru sahaja men1nggal bulan November tahun lalu, dek cvd-l9.

Tok yang urus dengan ayah serta kakak.

Komen Netizen:

Terima kasih atas doa semua buat anak ini. Ibu dia men1nggal sebab cvd beberapa bulan lepas. Tak sanggup saya tengok tanpa perasaan.

Ketika artikel ini ditulis, video tersebut telah meraih lebih 1.4 juta tontonan dan pelbagai respon daripada wargamaya. Menjengah ke ruangan komen rata-rata netizen turut seb4k dengan kisah yang dikongsi dan ada yang bermurah hati untuk memberikan sumbangan kepada pelajar tersebut.

Sumber: Cikgu Farrah

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook Cepat Berita

Sumber : http://www.sinarviral.com/

Previous articleTak si4-si4 nenek ‘bis1ng’! Cucu tak s4ngka ramai berkenan rekaan baju tunang j4hit sendiri inspir4si Hanis Zalikha
Next article“Wah Haji Fizo..Dulu Dengan Mawar Tak Pernah Nampak Pakai Seluar Atas Lutut..” – Netizen Tegur Fizo Omar Berseluar Pendek

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here