Home Petua Tips “Wah Haji Fizo..Dulu Dengan Mawar Tak Pernah Nampak Pakai Seluar Atas Lutut..”...

“Wah Haji Fizo..Dulu Dengan Mawar Tak Pernah Nampak Pakai Seluar Atas Lutut..” – Netizen Tegur Fizo Omar Berseluar Pendek

69
0

Penampilan pelakon dan usahawan, Fizo Omar ketika bercuti bersama isteri Fazeera Nazri Aziz dan anaknya Wan Maryam di Taman tema Legoland Malaysia Resort (Legoland) baru-baru ini menerima tegvran netizen.

Menerusi sebuah posting di laman Instagram, Fizo atau nama sebenarnya Wan Hafizol Wan Omar berkongsi foto dirinya bersama ahli keluarga yang dilihat mengenakan t-shirt dan memakai seluar pendek.

Meninjau ke ruangan komen, rata-rata netizen menegvr penampilan pelakon berusia 36 tahun itu yang menampakkan bahagian lutut sekali gus melnggar batas aur4t sebagai seorang lelaki Muslim.

Apatah lagi pernah menunaikan ibadah haji tiga tahun lalu, justeru mereka menyifatkan pelakon drama Rindu Awak Separuh Nyawa itu sepatutnya perlu mengambil berat dan peka soal aur4t.

Maaf, lutut tu aur4t

Pakai molek2 tutup sikit

Wah Haji Fizo

Aku ingat Fizo ni bagus

Bagaimanapun, segelintir netizen lebih tertumpu kepada perubahan fizikal isterinya dengan membuat spekvlasi adakah Fazeera sedang berbadan dua kerana dilihat seolah-olah mempunyai ‘baby bump’.

Nampak macam ham1l…

Fizo dan Fazeera bernikah dalam sebuah majlis pernikahan yang diadakan secara sederhana di sebuah resort di Janda Baik, Pahang pada Oktober lalu.

Fizo juga pernah berkahwin dengan usahawan, Mawar Karim pada 2013 namun bercer4i enam tahun selepas itu. Hasil perkongsian hidup, mereka dikurniakan Maryam yang kini berusia lima tahun.

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook Cepat Berita

Sumber : https://www.applehijau.com/

Previous article‘Ibu Dia Men1nggal Sebab Cvd-l9 Beberapa Bulan Lepas, Datuk Yang Urus Bersama Ayah & Kakak’
Next article“Terp4ksa Bers4lin Awal”- Yaya Jawab Perso4lan Netizen Kenapa Tak Boleh Bers4lin Secara Normal

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here