Home Viral “Ingat Pandai Berlakon Macam Ayah Kau..”-Alya Iman Tukar Nama Panggilan Lepas Kena...

“Ingat Pandai Berlakon Macam Ayah Kau..”-Alya Iman Tukar Nama Panggilan Lepas Kena Sindir Dalam Set Lakonan

117
0

 

Tular di media sosial yang memaparkan satu klip yang dikongsikan oleh media berkenaan Alya Iman yang kini menjadi bualan ramai dengan watak yang dimainkan dalam Layang layang perkahwinan baru baru ini. Drama yang menjadi perhatian penonton itu membuatkan nama beliau naik apabila beliau berlakon dengan watak penyondol.

Menurut daripada perkongsian yang diterima, Alya Iman pada awalnya menggunakan nama seninya dengan nama Alya Azmil namun beliau dulu pernah disindir oleh sesetengah pihak dengan menyatakan lakonan beliau tidak sehebat arwah bapanya iaitu Azmil yang pernah memegang watak sebagai Ali Setan.

Hal ini boleh ditonton di :


Berikutan itu, hal tersebut tidak mematahkan semangat Alya Iman untuk terus belajar berkarya dalam bidang lakonan. Bagi beliau ini merupakan lonjakan beliau untuk terus perbaiki lakonan belia dari semasa ke semasa. Apa apa pun semoga Alya Iman sentiasa sukses dalam kerjaya yang diceburi.

Perhatian : Pihak kami tidak bertanggungjawab keatas komen komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir dahulu sebelum menulis komen anda disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

Jangan lupa komen yang baik baik

Sumber dari tiktok dan Instagram

Previous article“Bayar Kau Mahal Doh..”-Elly Mazlein Kena Perli Depan Muka Gara Gara Tak Ikut Skrip
Next article“Dulu Saya Macam Tu Tapi Aaisyah Lagi Teruk..”- Che Ta Dedah Perangai Aaisyah Yang Sebenar Yang Ramai Tak Tahu

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here