Home Viral “Dulu Saya Macam Tu Tapi Aaisyah Lagi Teruk..”- Che Ta Dedah Perangai...

“Dulu Saya Macam Tu Tapi Aaisyah Lagi Teruk..”- Che Ta Dedah Perangai Aaisyah Yang Sebenar Yang Ramai Tak Tahu

40
0

Tular di media sosial yang memaparkan satu klip yang dikongsikan oleh Rozita Che Wan yang berkongsi cerita mengenai anak perempuan beliau iaitu Aaisyah. Aaisyah yang kini menjadi perhatian ramai yang mempunyai satu tarikan kerana rupa yang menawan itu ternyata seorang yang sangat cerewet dalam pemilihan baju untuk dipakai.

Menurut daripada perkongsian yang diterima, Che Ta menyatakan anak perempuan beliau semakin cerewet apabila semakin besar kerana badan Aaisyah terlalu sensitif. Ana kperempuannya akan segera menyatakan kepadanya jika baju yang dipakai tidak kena dengan kulit badannya dan hal ini membuatkan Che Ta beranggapan bahawa kecerewetan anaknya melebihi dirinya sendiri.

Hal ini boleh ditonton di :


Berikutan itu, hal tersebut tidak membuatkan Che Ta marah atau risau kerana dirinya sendiri juga sebegitu. Baginya perkara ini berlaku kerana acuannya sendiri. Beliau juga berkata demikian kerana tidak sangka anak perempuan beliau seperti cerminan dirinya sewaktu muda dahulu. Apa apa pun semoga hubungan kekeluargaan antara mereka kekal hingga ke akhir hayat.

Perhatian : Pihak kami tidak bertanggungjawab keatas komen komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir dahulu sebelum menulis komen anda disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

Jangan lupa komen yang baik baik

Sumber dari tiktok dan Instagram

Previous article“Ingat Pandai Berlakon Macam Ayah Kau..”-Alya Iman Tukar Nama Panggilan Lepas Kena Sindir Dalam Set Lakonan
Next article“Pandainya Bilal..”-Drama Arab Neelofa Jadi Perhatian Lepas Tengok Bilal Baca Al-Fatihah

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here