Home Viral “Pandainya Bilal..”-Drama Arab Neelofa Jadi Perhatian Lepas Tengok Bilal Baca Al-Fatihah

“Pandainya Bilal..”-Drama Arab Neelofa Jadi Perhatian Lepas Tengok Bilal Baca Al-Fatihah

57
0

Tular di media sosial yang memaparkan satu klip yang dikongsikan oleh Neelofa yang berlakon d engan suaminya dalam bahasa Arab. Neelofa yang kini sering mempelajari bahasa arab berasa teruja berlakon drama pendek bersama suaminya. Namun disajikan kepada para peminat scen anaknya Bilal yang turut serta dalam drama tersebut.

Menurut daripada perkongsian yang diterima, Neelofa yang ingin membaca Al Fatihah mengajak anaknya mengikuti sekali dalam proses bacaan tersebut. Ramai tak sangka didikan Neelofa dalam menerapkan ilmu agama kepada anaknya berhasil dan menjadikan Bilal fokus dalam pembacaan walupun hanya menurut bacaan Neelofa sahaja.

Hal ini boleh ditonton di :

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Neelofa (@neelofa)


Berikutan itu, hal tersebut membuatkaan para peminat mula memberikan pelbagai komen yang baik dan berasa bangga dengan perubahan Neelofa kini. Berikutan itu kefasihan Neelofa dalam berbhasa arab ini membuatkan ramai terpegun dengan kebijaksaan beliau. Apa apa pun semoga hubungan kekeluargaan mereka kekal hingga ke akhir hayat.

Perhatian : Pihak kami tidak bertanggungjawab keatas komen komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir dahulu sebelum menulis komen anda disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

Jangan lupa komen yang baik baik

Sumber dari tiktok dan Instagram

Previous article“Dulu Saya Macam Tu Tapi Aaisyah Lagi Teruk..”- Che Ta Dedah Perangai Aaisyah Yang Sebenar Yang Ramai Tak Tahu
Next article“Kira Jadi Ye..”- Sherry Dedah Sedang Angau, Kongsi Klip Manja Dengan Warga Indonesia

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here