Home Petua Tips “Itu Harus!” – Siti Nordiana Panjatkan Doa Agar Dipertemukan Jodoh Yang Baik...

“Itu Harus!” – Siti Nordiana Panjatkan Doa Agar Dipertemukan Jodoh Yang Baik Ketika Berada Di Mekah

67
0

Baru-baru ini, penyanyi dan penyanyi Siti Nordiana terbang ke Mekah bagi mengerjakan umrah.

Merupakan umrah yang kedua, penyanyi lagu Angkara itu mengakui banyak yang dipelajarinya ketika berada di sana.

“Umrah yang saya tunaikan tempoh hari merupakan umrah kedua saya. Kali ini agak berbeza dengan umrah yang pertama kerana ada banyak perkara yang saya pelajari ketika berada di sana.

“Tambahan pula, ustaz pengiring memberikan banyak pengisian baharu. Jadi, saya rasa ini merupakan pengalaman yang paling bermakna buat saya,” katanya kepada Gempak.

Dalam pada itu, wanita yang mesra disapa Nana itu berkata, mulutnya tidak lekang menzahirkan dan memanjatkan doa kepada Allah SWT ketika berada di sana.

“Ketika berada di sana, saya berdoa agar saya sentiasa beristiqomah. Maksudnya, ibadah apa yang saya lakukan di sana, dapat saya lakukan sebaiknya selepas kembali ke tanah air.

“Saya juga doakan agar ibadah saya selepas ini bertambah dan lebih baik daripada sebelum-sebelum ini,” katanya lagi.

Ditanya adakah dia berdoa agar ditemukan jodoh, Nana menjawab: “Itu harus! Jujurnya, saya doa secara am sahaja… doa supaya diperluaskan rezeki dan dipertemukan dengan jodoh yang baik.

“Setakat ini belum ada ura-ura untuk menamatkan zaman solo. Biarlah Allah yang tentukan. Berkawan-kawan tu ada, mungkin belum sampai masanya.

Doakan saya ya,” tutur Nana. Dalam perkembangan lain, Nana memberitahu yang dia berasa bersyukur kerana aktiviti seni boleh berjalan seperti biasa, memandangkan prosedur operasi standard (SOP) yang dikeluarkan oleh kerajaan bagi menangani wab4k COV1D-19 sudah semakin dilonggarkan.

“Alhamdulillah, kerjaya seni kembali berjalan… sepanjang Ramadan juga saya banyak menerima tawaran kerja seperti menyanyi. Jadi, saya berharap agar situasi ini berterusan insya-Allah,” tutup Nana.

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook Cepat Berita

Sumber : https://www.gengkepoh.net/

Previous articleTiba-tiba ‘terkenal’, Cikgu Ayu mohon maaf khilaf dalam kata-kata… kini dah tak mahu kongsi tip di media sosial
Next article“Jangan Tunjuk, Nanti Bini Aku Nak Jugak” – Nabil Terkejut Tengok Tandas Sharifah Shahirah

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here