Home Viral Izreen Azminda Berasa Tidak Adil, Tekad Teruskan Saman Bekas Madu

Izreen Azminda Berasa Tidak Adil, Tekad Teruskan Saman Bekas Madu

90
0

Tular di media sosial yang memaparkan satu perkongsian dari media yang memaparkan kenyataan dimana Izreen Azminda dan bekas madunya Intan Salleh hadir untuk proses mediasi baru baru ini. Namun dikhabarkan proses tersebut tidak berhasil dan Izreen berasa tidak adil dan tekad untuk saman bekas madunya.

Menurut daripada perkongsian yang diterima, Izreen menyatakan hanya mengingkan satu penyelesaian yang adil dansaksama supaya tidak ada percanggahan cerita atau campur tangan dari pihak luar berkenaan isu tersebut. Berikutan itu Izreen berkata lagi ini merupakan langkah yang terbaik buat mereka.

Hal ini boleh ditonton di :


Berikutan itu, kemelut yang membabitkan izreen dan Intan masih berpanjangan apabila kedua dua mereka sebelum ini dikatakan sering berbalas kenyataan di sosial media berhubung beberapa isu berbangkit. Apa apa pun semoga mereka dapat menyekesaikan isu tersebut dengan baik..

Perhatian : Pihak kami tidak bertanggungjawab keatas komen komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir dahulu sebelum menulis komen anda disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

Jangan lupa komen yang baik baik

Sumber dari tiktok dan Instagram

Previous articleKesian Ruhainies.. Nama Kena Petik Berkhalwat Dengan Suami Orang
Next article“Perlu Ke Nak Selak..”- Klip Kak KM Minta Anak Selak Baju Raih Perhatian Netizen

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here