Home Petua Tips “Jadilah dikau anak yang sentiasa berpegang teguh…,” – Tokti titip ucapan hari...

“Jadilah dikau anak yang sentiasa berpegang teguh…,” – Tokti titip ucapan hari lahir buat anak tercinta

69
0

Penyanyi nombor 1 negara, Dato’ Siti Nurhaliza meraih perhatian wargamaya apabila berkongsi ucapan manis bersempena ulang tahun kelahiran ke satu tahun, anak tercinta iaitu Muhammad Afwa.

Menerusi laman sosial Instagram, Dato’ Siti Nurhaliza yang mesra dengan gelaran Tokti memuat naik satu video anak tercinta untuk tatapan umum.

Menurut Tokti, dia berharap Muhammad Afwa menjadi seorang anak yang soleh, dihormati dan disayangi oleh semua orang. Tambah Tokti, dia juga berharap supaya anak tercinta menjadi seorang yang penyayang, pemurah serta sentiasa berpegang teguh kepada ajaran agama Islam.

“Sannah helwa anak ibu sayang Afwa .. Semoga Allah swt jadikan Muhammad Afwa yang Soleh yang di hormati serta disayangi seluruh makhluk Allah di langit dan di bumi.. Menjadi pemimpin terbaik dari setiap sudut .. Penyayang & pemurah , Jadilah dikau anak yang Sentiasa berpegang teguh kepada ajaran Agama mu .. Aamiin ya rabb.. Afwa manja ibu,” tulis Tokti di ruangan kapsyen.

Video:


Ketika artikel ini ditulis, perkongsian tersebut telah mendapat 51.9k tanda suka dan pelbagai komen dari netizen yang rata-rata turut mendoakan dan mengucapkan selamat hari lahir untuk Muhammad Afwa.

Komen netizen:

Sumber: instagram ctdk

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook Cepat Berita

Sumber :www.sinarviral.kini.blog

Previous article“Dah Makin Besar Laa..”- Uqasha Senrose Dah H4mil? Netizen Teruja Tern4mpak ‘Baby Bump’
Next articleImpian pernah tergendala, ibu tunggal dari Kelantan kini raih ratusan ribu ringgit! Kerja keras bukti tak perlu bergantung hidup pada lelaki

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here