Home Petua Tips “Kami Tetap Bersyukur Dengan Rezeki Allah,” – Sibuk Shooting, Jasmin Hamid Sambut...

“Kami Tetap Bersyukur Dengan Rezeki Allah,” – Sibuk Shooting, Jasmin Hamid Sambut Birthday Suami Di Lokasi Penggambaran

71
0

Manis sungguh melihat perjalanan hidup pengantin baharu, pelakon Jasmin Hamid dan suaminya, Nazmir Abd Rahman yang mendirikan rumah tangga pada 19 November lalu.

Sejak bergelar pasangan suami isteri, pelbagai momen-momen indah dikongsikan oleh pelakon versatil itu menerusi laman sosial buat tatapan peminat.

Terbaharu, Jasmin berkongsi tentang sambutan kecil-kecilan hari jadi suaminya baru-baru ini yang terp4ksa diadakan di lokasi penggambaran.

“12.12.21. Happy birthday Encik Sayang. Terima kasih Allah kerana masih pinjamkan suamiku buat ku.. Ini adalah tahun pertama sambut birthday sebagai seorang suami katanya.. Lain bebenor rasanya.

“Apapun keadaan, kami tetap bersyukur dengan rezeki Allah walaupun hanya mampu sambut di set shooting kerana tanggungjawab.

“Terima kasih pada teman-teman di set Cinta Amnesia. Terima kasih sutradara Heykal Hanafiah sebab tolong ambikkan gambar kami. Happy birthday juga pada Disember babies,” tulisnya.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by jasminhamid (@jasminhamidjh)


Menerusi ruangan komen, kelihatan respons rakan artis, iaitu pelakon Zarina Zainuddin yang gembira dengan perkongsian berkenaan.

Terdahulu, Nazmir yang merupakan pembantu peribadi Jasmin selama lapan tahun mel4mar pelakon itu dengan memberi alasan untuk menjaga dirinya lebih daripada seorang pembantu peribadi artis.

Komen netizen:

Sumber: Gempak

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook Cepat Berita

Sumber : https://www.sinarviral.kini.blog/

Previous articleAnak Fauzi Nawawi Hanna Faresha Selamat Bernikah. Tahniah!
Next articleAtuk & Nenek Terlihat Bahagia Naik Pelamin Lagi, Sambut Anniversary Ke-73 Tahun

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here