Home Petua Tips Atuk & Nenek Terlihat Bahagia Naik Pelamin Lagi, Sambut Anniversary Ke-73 Tahun

Atuk & Nenek Terlihat Bahagia Naik Pelamin Lagi, Sambut Anniversary Ke-73 Tahun

60
0

Sesebuah perkahwinan itu akan kekal bahagia jika pasangan tersebut sentiasa percaya antara satu sama lain dan sentiasa menyokong apa jua pasangan anda perlukan. Itu adalah resepi perkahwinan yang berkekalan.

Perkahwinan orang dulu2, zaman datuk nenek kita dulu memang bahagia walaupun sudah menjangkau puluhan tahun, malah ada pasangan datuk nenek kita sampai 70-80 tahun usia perkahwinan mereka.

Seperti pasangan mempelai yang telah menyambut Ulang Tahun Perkahwinan mereka yang ke 73 tahun, majlis tersebut disambut dengan meriah seperti pasangan veteran itu baru berkahwin. Menyarung baju songket dan siap disediakan pelamin bersanding.

Majlis bersanding semula itu disediakan oleh anak cucu pasangan veteran tersebut sempena ulang tahun perkahwinan mereka dan dihadiri oleh keluarga mereka.Video tersebut dimuatnaik di aplikasi Tik Tok milik cucu2 beliau yang mendoakan kebahagiaan mereka ke syurga.

Video:

Menjengah ke ruangan komen, ramai warga net yang mendoakan kesejahteraan buat pasangan tersebut dan mendoakan juga semoga mereka dikurniakan kesihatan yang baik. Selain itu ramai juga yang turut gembira dan teruja dengan usia perkahwinan mereka.

Komen Netizen:

Sumber : Tiktok

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook Cepat Berita

Sumber : SV

Previous article“Kami Tetap Bersyukur Dengan Rezeki Allah,” – Sibuk Shooting, Jasmin Hamid Sambut Birthday Suami Di Lokasi Penggambaran
Next articleWanita Terk3jut Pegawai Bank Datang Rumah Beritahu Ada RM180 Ribu Dalam Akaun, Kad Pun Dah Hil4ng

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here