Home Petua Tips Lelaki & Sekumpulan Perempuan Bertmbvk Di Kedai Makan , Ini Punca Sebenar...

Lelaki & Sekumpulan Perempuan Bertmbvk Di Kedai Makan , Ini Punca Sebenar Kejadian

1803
0

Hari ini telah masuk hari ke-5 rakyat Malaysia menyambut perayaan Aidilfitri dalam suasana yang berbeza daripada tahun-tahun sebelumnya ekoran penularan wabak k0ronavlrus C0vid-19.

Sudah pasti kegembiraan yang dirasai agak berbeza daripada tahun-tahun sebelumnya bagi mereka yang terpksa beraya diperantauan.

Sejak semalam,sudah banyak kedai-kedai yang mula beroperasi seperti biasa dan termasuklah kedai makan. Namun lain pula dengan situasinya di sebuah kedai makan di Wakaf Che Yeh,Kelantan apabila viral sebuah video dikatakan berlaku perg4duhan antara mereka.

Video yang viral itu memaparkan berlaku perg4duhan antara sekumpulan perempuan dengan beberapa orang lelaki di sebuah kedai makan di sana.

Punca perg4duhan antara mereka masih belum dikenal pasti tetapi mengikut posting daripada Page Wakaf Che Yeh Post , ia berpunca akibat bunga api m3rcun.

Ini reaksi netizen terhadap video yang viral itu.
“Berani dia berg4duh dengan perempuan,kalau aku mmg xbrani.. Aku lagi sanggup berdepan dengan rimau dari berdepan dengan perempouan….”

”Siapa tak m4rah bal1ng m3rcun dalam kedai…..”

”Ya Allah,kesian akak baju kuning tu kena penmbuk, semoga kes selesai dengan aman…”

Apapun kita harapkan agar k3s ini dapat diselesaikan dengan segera. Elakkan berlaku perg4duhan dan perseIisihan faham antara kita di bulan syawal yang mulia ini.

Sumber : utusanrimbabara

Previous articleRayuan BPN Baru, Kemuka Dokumen Sokongan Hilang Pekerjaan & SSM Anda
Next articleSatu lagi “kejadian besar”?

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here