Home Petua Tips Kekasih Hati Cur4ng Depan Mata, Teman Lelaki Cuba Pujuk Kena H1na Pula...

Kekasih Hati Cur4ng Depan Mata, Teman Lelaki Cuba Pujuk Kena H1na Pula ‘Dah Lah Gemvk Rupa Pun Tak Ada…’

81
0

Sebelum ini, tular sebuah video memaparkan ‘ketabahan’ seorang pemuda selepas mengetahui kekasih hati yang dipercayai berlaku cur4ng di hadapan matanya sendiri. Teman wanitanya ketika itu mengaku sedang berada di rumah menolong ibunya sedangkan dia bersama seorang lelaki lain keluar dari sebuah kafe.

Terbaru, pemuda yang dikenali sebagai Haidar berkongsi sebuah video di laman TikTok, di mana dia membuat permohonan maaf kepada kekasih hatinya atas apa yang telah berlaku.

Saya nak bagitahu awak yang saya nak minta maaf.

Namun, pujukan itu sama sekali tidak berjaya dan gadis ini dikatakan menghina teman lelakinya sebelum meletakkan panggilan tersebut. Di hujung video tersebut, dapat dilihat riak wajah lelaki ini yang gagal menahan seb4k dan mengalirkan air mata.

Minta maaf apa si*l, kau dah malukan aku 1 Malaysia. Kau dah letak gambar aku…Ish kau ni kang.

Awak beritahu saya, apa kurangnya saya, awak beritahu saya tak ada masalah.

Video:

Eh bod*h, bebal dengar sini, kau miskin, dah lah gemvk rupa pun tak ada. Kau ingat setaraf ke dengan aku. Banyak lagi lelaki better daripada kau. Kau jangan buang masa aku boleh.

Bukan itu sahaja, lelaki ini turut akui masih sayang terhadap teman wanitanya dan menjengah ke ruangan komen rata-rata netizen memberikan kata-kata semangat kepada lelaki ini supaya terus kuat.

Komen Netizen:

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook Cepat Berita

Sumber : https://ohbulan.com/

Previous articleSuruh Berhenti Sebab Nak Bu4ng Penyodok Hal4ng Jalan Raya, Tind4kan ‘Adik Syvrga’ Ini Dipuji
Next articleHael Husaini pun puji! Satu keluarga ‘sporting’ menari sakan buat cover MV Suara Lebaran Kita… Edit guna aplikasi telefon saja

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here