Home Petua Tips Kesiannya… Mat Dan Pergi Hospital Sendiri Selepas Mvntah-Mvntah Non-Stop Selama Dua Hari...

Kesiannya… Mat Dan Pergi Hospital Sendiri Selepas Mvntah-Mvntah Non-Stop Selama Dua Hari – “Telefon Ambulans Tapi…”

54
0

Selebriti media sosial Mat Dan atau nama penuhnya, Mohammad Kareef Daniel Abdullah mended4hkan yang dia kini sedang dir4wat di sebuah hospital di kampung halamannya, Cheltenham, Gloucestershire.

Menerusi hantaran video yang dimuat naik di Instagram, Mat Dan berkata, dia pergi ke hospital selepas mengalami mvntah-mvntah tanpa henti selama dua hari.

“Assalammualaikum, saya Mat Dan dan quick update tentang saya. Sekarang ini, saya sedang dir4wat di hospital di kampung halaman saya di UK.

Ada masuk air. “Mvntah dua hari non-stop. Telefon ambulans tapi mereka tidak boleh datang ambil. Jadi, saya serah diri ke hospital.

Selepas tunggu dua hingga tiga jam, mereka terus ambil darah dan buat CT scan. Insya-Allah doa yang baik-baik untuk saya eh,” ujarnya.

Dalam pada itu, Mat Dan turun memberitahu yang dia tidak dij4ngkiti v1rus COV1D-19.“Walaubagaimanapun saya negatif COV1D-19.

Sekarang masih tunggu keputusan untuk beberapa ujian yang dibuat ke atas saya. Doa yang baik-baik semua,” katanya lagi.

Menerusi ruangan komen, rata-rata pengikut Mat Dan memberikan komen-komen positif dan mengharapkan lelaki itu lekas sembvh.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Mat Dan (@mat_dan1)


Selain itu, rakan artis Syafiq Farhain turut meninggalkan respons terhadap video yang dikongsikannya itu. “Semoga segala urusan dipermudahkan bosku,” tulisnya.

Mat Dan yang dilahirkan dengan nama Daniel James Tyler, 32, meraih populariti selepas dia dikenali sebagai mat salleh yang pandai bertutur bahasa Melayu dengan dialek Terengganu.

Komen Netizen:

Mat Dan mendirikan rumah tangga dengan gadis tempatan, Nadifa Adnan pada 12 Mac 2017 dan dikurniakan dua cahaya mata, Muhammad Zayne Tyler, 3, dan Eydan Yusoff yang kini berusia setahun.

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook Cepat Berita

Sumber : http://www.sinarviral.com/

Previous articleUpiak Isil Meng4ku Pernah Cec4h 10 Hari Tak J1rus B4dan! M4Ias Dan Tak Rasa Rim4s
Next articleZain Saidin & Aaisyah Positif C0vldl9, Che Ta Tangguh Percutian Ke ‘Private Island’ – ‘Habis Perancangan Ulang Tahun Perkahwinan Terb4ntut’

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here