Home Petua Tips Zain Saidin & Aaisyah Positif C0vldl9, Che Ta Tangguh Percutian Ke ‘Private...

Zain Saidin & Aaisyah Positif C0vldl9, Che Ta Tangguh Percutian Ke ‘Private Island’ – ‘Habis Perancangan Ulang Tahun Perkahwinan Terb4ntut’

73
0

Pasangan sama cantik sama padan, Rozita Che Wan dan Zain Saidin baru sahaja menyambut ulang tahun kelapan perkahwinan pada 11 Disember lalu.

Hanya mampu merancang

Rozita atau lebih mesra disapa Che Ta mended4hkan suaminya disahkan positif C0vldl9 bulan lalu diikuti anak perempuannya, Aaisyah Dhia Rana yang turut terpalit sama sehari selepas Zain.

Kata pelakon berumur 48 tahun itu, perancangan untuk bercuti ke sebuah pulau persendirian di Pulau Langkawi juga terp4ksa ditunda.

Ikutkan dalam seminggu juga saya, suami dan Aaisyah ditemani jurugambar menikm4ti percutian di pulau itu. Kami patut pulang daripada percutian itu sehari sebelum ulang perkahwinan kelapan yang diraikan pada 11 Disember lalu.

Apa nak buat, kita tak mampu menghalang semua ini. Suami saya patut menjalani penggambaran sebuah drama bulan lalu, tapi akhirnya kena tolak tawaran itu.

Suami memang bergejala seperti b4tuk, sel3sema dan dem4m. Cuma dia sendiri kurang pasti terkena v1rus itu di mana. Kemudian berj4ngkit pula kepada Aaisyah.

Bagaimanapun Aaisyah hanya dem4m saja, tetapi deria rasanya masih ada. Tapi saya dan dua anak lelaki bersyukur kerana kami sebaliknya disahkan negatif. Syukur suami dan Aaisyah sudah pulih sepenuhnya.

Kuarantin di rumah

Tambah pemilik nama Rozita Abu Bakar, ketika insiden itu suami dan anaknya melakukan ku4rant1n kendiri di rumah.

Kesian tengok Aaisyah kena v1rus ini. Walaupun deria rasa tak hilang, sampai kena p4ksa dia makan. Kebetulan masa kejadian, mak saya ada di rumahnya di Subang Jaya. Kebiasaannya mak memang banyak berada di Kedah menghabiskan masa di rumahya di sana.

Kebetulan juga unit rumah mak di sini berdekatan dengan kediaman saya. Jadi saya dan Aaisyah memilih untuk duduk di rumah mak. Suami pula terus ku4rant1n di bilik di rumah kami sendiri.

Dua anak lelaki pun memilih menemani suami saya di rumah tetapi buat hal masing masing di bilik.

Lengkap dua d0s bukan jaminan

Dalam pada itu, pelakon drama T4hyul menyatakan bukan itu sahaja dvgaannya kerana ibu dan adik beradiknya turut positif C0vldl9 beberapa bulan lalu.

Memang apabila semua ini berlaku, habis perancangan itu ini termasuk menyambut ulang tahun perkahwinan terbantut. Tapi apa daya kita nak menghalang semua ini daripada terjadi.

Walaupun suami sudah lengkap dua d0s svntik4n v4ks1n, ia bukan jaminan yang v1rus j4hat itu takkan menyer4ng. V1rus ini memang ada di sekeliling kita. Apabila kena batang hidung sendiri saat ahli keluarga dan adik beradik sendiri positif w4bak itu, kita kena reda. Kadang-kadang sejauh mana kita berhati hati pun, nak jadi… jadi juga.

Terdahulu, Che Ta dan Zain bernikah pada 11 Disember 2013 selepas berkenalan ketika membintangi drama Kiah Pekasam pada 2009.

Pasangan ini dikurniakan seorang anak perempuan, Aaisyah Dhia Rana, tujuh tahun, selain Che Ta turut memiliki dua anak lelaki daripada perkahwinan terdahulunya iaitu Ammar Effendy dan Aniq Ezzra.

Sumber: Oh Bulan

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook Cepat Berita

Sumber : https://www.sinarviral.kini.blog/

Previous articleKesiannya… Mat Dan Pergi Hospital Sendiri Selepas Mvntah-Mvntah Non-Stop Selama Dua Hari – “Telefon Ambulans Tapi…”
Next articleFizi Ali dan Shakilla Khoriri bercer4i, Ini janji sepakat nak jaga anak…

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here