Home Petua Tips Kisah Kebaikan Tangmo Nida Semasa Hidup Menjadi Tumpuan, “Attitude Dia Bagus”

Kisah Kebaikan Tangmo Nida Semasa Hidup Menjadi Tumpuan, “Attitude Dia Bagus”

90
0

Sejak akhir-akhir ini, kita telah dikejutkan dengan berita dari negara jiran iaitu Thailand yang menjadi kontr0versi sehingga ke negara kita iaitu mengenai kem4tian seorang Pelakon terkenal mereka iaitu Tangmo Nida. Berita mengenai pemergian pelakon jelita dari Thailand ini telah gempar diperkatakan oleh ramai netizen.

Pemergian pelakon jelita ini cukup memberi kesan kepada ramai netizen samada di malaysia mahupun di negara Thailand. Boleh dikatakan kes Tangmo Nida ini cukup mendapat liputan luas apabila netizen Malaysia juga gigih ‘mencungkil’ kebenaran buat pelakon Thailand ini.

Biarpun pemergiannya diratapi oleh semua golongan masyarakat, namun ramai juga yang berkongsikan keperibadian Tangmo Nida yang sangat merendah diri dan berakhlak baik. Menerusi perkongsian sebuah video di aplikasi Tik Tok, dalam rakaman itu kelihatan Tangmo Nida sedang berniaga di jalanan.

Walaupun beliau seorang pelakon yang terkenal dan dikenali ramai, beliau tidak sombong malah suka merendah diri apabila berdepan dengan sesiapa sahaja. Perkongsian rakaman kisah kebaikan Tangmo Nida semasa hidup itu telah mencvri perhatian ramai dan ramai yang tersentuh hati.

Video:

Menjengah ke ruangan komen pula, Ramai netizen yang memuji kecantikan dan kebaikan hatinya dan juga ramai yang berharap supaya keadilan akan terungkap di sebalik pemergian Pelakon jelita itu.

Komen Netizen:

Sumber : Tiktok kamrai7824

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook Cepat Berita

Sumber :http://www.sinarviral.com/

Previous articleRider sanggup menabung mahu isteri bersalin di hospital swasta, beri layanan bak puteri raja sepanjang tempoh hamil
Next article“Saya Tak Berlakon”- Aaron Aziz Cerita Kisah Sebenar Babak Men4ngis Teruk Dalam Drama Suamiku Lelaki Pendosa

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here