Home Petua Tips “Saya Tak Berlakon”- Aaron Aziz Cerita Kisah Sebenar Babak Men4ngis Teruk Dalam...

“Saya Tak Berlakon”- Aaron Aziz Cerita Kisah Sebenar Babak Men4ngis Teruk Dalam Drama Suamiku Lelaki Pendosa

65
0

Pelakon berbakat, Datuk Aaron Aziz baru ini berkongsi klip video yang sangat menyentuh hati dan perasaan di media sosialnya. Dalam video yang dimuatnaik di Instagram nya itu, Aaron kelihatan penuh emosi selepas mendengar mesej suara milik arwah ibunya.

Men4ngis Penuh Emosi Ingat Arwah Ibu

Menurut Aaron ketika berlakon sebagai watak Dean yang menangis kerana rindukan ibunya, aktor kacak ini mengatakan dirinya tidak berlakon ketika itu kerana dirinya sendiri sangat merinduikan arwah ibunya.

Dan menerusi babak ini juga, Aaron berikan yang terbaik untuk melakonkan babak tersebut. Selain itu, pelakon serba boleh ini juga mengatakan mesej suara milik arwah ibunya itu lah, yang menjadi pengubat rasa rindu tatkala mengenangkan arwah ibunya.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Aaron Aziz (@aarondwiaziz)

“Babak saya yang rindu kan ibu nya dalam #suamikulelakipendosa saya tak berlakon. Kerana saya memang rindu kan arwah ibu saya.

Ya tinggal hanya mesej suara arwah ibu saya untuk lepaskan rindu. Ini lah watak yang boleh saya katakan ‘Saya berikan darah, peluh dan air mata saya’ untuk jadi #DeanIlyas

‘Miss you so much mummy’. Allahumaghfirlaha Warhamha Wa’fini wa’fuanha @dramasangat @globalstationsb” tulisnya

Peminat Merasai Kesedihan Dalam Babak Lakonan

Melihat perubahan emosi Aaron selepas mendengar video mesej milik arwah pelakon tersebut, ramai peminatnya memberi komen turut merasai kesedihan kehilangan seorang ibu dan merasai babak yang dilakonkan Aaron penuh emosi menerusi video tersebut.

Foto – (IG) @aarondwiaziz

“Sampai rasa tu”

“Aloo babak ni nanti mesti lagi sedih.. Saya merasai anda.. Hanya orang yang kehilangan ibu memahami peritnya rindu itu”

“Al fatihah semoga ditempatkan dikalangan orang beriman…”

“Rasa tu sampai… Sangat-sangat rasa.. Saya juga rindukan arwah mak yang dah 7 bulan tinggalkan kami”

“Saya tengok lakonan itu dan dalam hati saya berkata itu bukan lakonan lagi, memang betul sebab nampak betul kesedihannya” komen peminat

Sekadar info, drama bersiri sebanyak 28 episod ini mula bersiaran bagi slot Samarinda di TV3 setiap hari Isnin hingga Khamis, 10.00 malam.

Drama penuh konflik dan emosi ini menampilkan gandingan hebat Datuk Aaron Aziz, Sophia AlBarakbah, Gambit Saifullah dan ramai lagi barisan pelakon handalan yang lain.

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook Cepat Berita

Sumber : muraimy

Previous articleKisah Kebaikan Tangmo Nida Semasa Hidup Menjadi Tumpuan, “Attitude Dia Bagus”
Next articleMuka Anak Asyik Ikut Bapak, Wawa Zainal Seronok Akhirnya Dapat Anak Wajah Sepertinya

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here