Home Viral “Kita Cari Makan Bukan Buat Jenayah..”- Achey Luah Rasa Terkilan Lepas Diarah...

“Kita Cari Makan Bukan Buat Jenayah..”- Achey Luah Rasa Terkilan Lepas Diarah Hentikan Konsert Serta Merta

111
0

Tular di media sosial yang memaparkan satu perkongsian dari Achey yang meluah rasa terkilan apabila konsert Choii yang dianjurkan oleh beliau dan Choii diarahkan untuk berhenti. Beliau meluahkan rasa itu di Instagram milik beliau. Beliau yang membuat tour utnuk mencari rezeki utnuk keluarga itu berasa sungguh kecewa kerana diperlakukan sebegitu oleh pihak tersebut.

Menurut daripada perkongsian yang diterima, Achey bersama Choii berkongsikan klip permohonan maaf kerana melakukan konsert tersebut di malam nisfu Syaaban. Bagi mereka, mereka hanya mencari sumber rezeki sahaja dan hal ini menjadi satu bebanan bagi mereka melihat kesedihan peminat mereka yang menanti produk produk keluaran mereka pada ketika itu.

Hal ini boleh ditonton di :


Berikutan itu, Achey juga menasihatkan dirinya utnuk tidak mudah mengalah dalam mencari rezeki di caption Instagram beliau. Beliau menyatakan untuk terus bangkit dan jangan mengalah. Apa apa pun semoga mereka terus sukses dalam mencari sumber pendapatan buat keluarga tercinta.

Perhatian : Pihak kami tidak bertanggungjawab keatas komen komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir dahulu sebelum menulis komen anda disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

Jangan lupa komen yang baik baik

Sumber dari tiktok dan Instagram

Previous articleSindir Influencer Muka Macam ‘Mangkuk Tandas’, Fatiya Latiff Terpaksa Tutup Komen IG
Next article“Saya Ada Problem Kidney & Tumor, Doktor Sahkan Itu Kanser..”-Dato’ Awie

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here